ارتباط مستقیم با 30789 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دغدغه خانواده‌های آمریکایی نسبت به هزینه‌های تحصیلی (22 آبان 91)

دغدغه خانواده‌های آمریکایی نسبت به هزینه‌های تحصیلی (22 آبان 91)

در خلال انتخابات اخیر ایالات متحده آمریکا، بحث داغ اشتغال آمریکایی‌ها همیشه نقل مناظره‌ها بود. امروز بیش از سه میلیون عنوان شغلی در آمریکا بدون متصدی باقی مانده‌اند. علت آن نیز نبود نیروهای آموزش دیده متناسب با این مشاغل عنوان می‌شود.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گسترش دسترسی به تحصیلات تکمیلی یک بحث کلیدی و چالش اساسی محسوب می‌شود. در این میان در حالیکه از میزان افراد بدون شغل ابراز تاسف می‌شود، از سویی دیگر به گوش می‌رسد که هزینه‌های بالای دانشگاه‌ها دست بسیاری از خانواده‌ها را از دستیابی به تحصیلات عالی کوتاه کرده است.


در این گزارش تاکید شده که دانشجویان باید خود را با ابزاری که متضمن موفقیت و مهارت آنهاست مجهز کنند. به علاوه آنها و خانواده‌هایشان را باید جهت اخذ تصمیمات متفکرانه درباره تحصیلاتشان آماده کنیم.


تحقیقات گسترده درباره خانواده‌های کم‌درآمد حاکی از خلاء واقعی در آگاهی خانواده‌ها نسبت به رشته‌های دانشگاهی و میزان مبلغ کل شهریه می‌باشد. برای پر کردن این خلاء، شورای دانشگاهی و بنیاد دانشکده دانشگاه کارلونیای شمالی، اطلاعات جامعی را در زمینه گزینه‌های مختلف تحصیلات تکمیلی، کمک‌های مالی و مزایای اخذ مدارج دانشگاهی به خانواده‌های کم درآمد ارائه می‌کند تا انتخاب آگاهانه و بهتری جهت ثبت‌نام فرزندانشان در این دانشگاه‌ها داشته باشند.


به گزارش پایگاه خبری «چارلوت آبزدور»، هر چه آگاهی عمومی نسبت به گزینه‌های آموزشی بیشتر باشد، این اطلاعات نه تنها به درک عمیق‌تر از مزایای تحصیل در دانشگاه کمک می‌کند، بلکه نسبت به مدارج علمی معتبر در این ایالت کمک می‌کند.


به گفته یک استاد دانشگاه باید به خانواده‌ها آگاهی‌های لازم در رابطه با ارزانی آموزش و تحصیل در دانشگاه‌های ایالت کارولینای شمالی ارایه شود.


کلمات کلیدی: هزینه‌های تحصیلی، هزینه‌های تحصیلی در آمریکا، ادامه تحصیل در آمریکا، دانشگاههای آمریکا، آموزش در آمریکا

آمار بازدید: 403 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image