ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش افتتاح سومین نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران (22 آبان 91)

افتتاح سومین نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران (22 آبان 91)

با حضور معاون اول رییس‌جمهور، سومین نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا رحیمی صبح امروز (دوشنبه) از سومین نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران در مصلی نماز جمعه دانشگاه تهران بازدید کرد و ضمن افتتاح این نمایشگاه، با غرفه‌داران به گفت‌وگو پرداخت.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه تهران، معاون اول رییس‌جمهور را در این بازدید همراهی کردند.


رحیمی طی این بازدید، در جریان آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران و نیز برنامه‌های آتی برای توسعه این فعالیتها قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه 45 دانشکده و پژوهشگاه تازه تأسیس دانشگاه و 50 مرکز پژوهشی حضور فعال دارند و از 15 دستاورد پژوهشی که طی دو سال گذشته تولید شده است، رونمایی خواهد شد و حدود 100 محصول جدید دانش بنیان مربوط به مراکز پژوهشی به نمایش گذاشته می‌شود.


کلمات کلیدی: نمایشگاه دستاوردهای علمی، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای علمی و پژوهشی

آمار بازدید: 517 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image