ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پایین بودن سرانه فرهنگی دانشگاه بیرجند (21 آبان 91)

پایین بودن سرانه فرهنگی دانشگاه بیرجند (21 آبان 91)

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بیرجند گفت: سرانه فرهنگی دانشگاه بیرجند پایین است.



احمد لامعی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، گفت: بر اساس آیین‌نامه وزارت علوم 11 تا 14 درصد از سرانه دانشجویی اختصاص به امور فرهنگی دانشجویان دارد.


وی با بیان اهمیت توسعه فرهنگ در دانشگاه‌ها، گفت: دانشگاه‌ها در عرصه توسعه فرهنگ پیشتاز هستند.


لامعی با بیان اینکه وظیفه ویژه دانشگاه تربیت نیروهای متخصص جامعه است، گفت: باید به عرصه فرهنگی دانشگاه‌ها توجه بیشتری شود.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه فعالیت فرهنگی دانشجویان این دانشگاه بسیار متنوع و متعدد است، اظهار کرد: همواره تلاش ما این است که هیچ یک از برنامه‌های دانشجویی بدون پاسخ نماند، با این حال تقاضای دانشجویان خوش ذوق و با استعداد این دانشگاه به اندازه‌ای زیاد است که بودجه فرهنگی دانشگاه به هیچ وجه پاسخگوی آنان نخواهد بود.


لامعی با بیان اینکه در دانشگاه بیرجند عرصه و زمینه برای فعالیت دانشجویان با تفکرها و سلایق مختلف فراهم است، تصریح کرد: دانشجویان علاقمند به اجتماع و سیاست در تشکل‌های اسلامی، کانون‌ها و هیئت‌های مذهبی با محوریت اسلامیت و تاریخی و انجمن علمی در بخش علمی و قلم فرسایی در حوزه نشریات مشغول به فعالیت هستند.


وی افزود: دانشگاه بیرجند درزمینه نشریات با حدود 54 نشریه در ردیف 5 دانشگاه برتر کشور قرار دارد.


لامعی خاطر نشان کرد: به مناسبت ایام محرم و صفر از 23 آبان تا 5 آذر نمایشگاه \"حریم ریحانه2\" در پردیس شوکت و نمایشگاه \"قدمگاه عشق\" در پردیس امیرآباد برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: سرانه فرهنگی دانشگاه بیرجند، دانشگاه بیرجند، جایگاه فرهنگی دانشگاه بیرجند، رتبه فرهنگی دانشگاه بیرجند در کشور

آمار بازدید: 329 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image