ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انحلال2 موسسه آموزش عالی و راه‌اندازی پردیس‌ دانشگاه‌های علامه طباطبایی و شهیدبهشتی در تهران (20 آبان 91)

انحلال2 موسسه آموزش عالی و راه‌اندازی پردیس‌ دانشگاه‌های علامه طباطبایی و شهیدبهشتی در تهران (20 آبان 91)

شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد 7 پردیس دانشگاهی موافقت کرد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد پردیس‌های دانشگاه‌های علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در شهر ساری، ارومیه و صنعتی ارومیه در ارومیه ، رازی در شهر کرمانشاه، علامه طباطبایی و شهیدبهشتی در تهران موافقت نمود.


این شورا ضمن موافقت قطعی با ایجاد پردیس دانشگاهی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در شهر رامین، با یکبار پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی کشاورزی با گرایش‌های زراعت، باغبانی، بیوتکنولوژی کشاورزی و علوم دامی با گرایش‌های تغذیه دام و اصلاح نژاد دام در پردیس دانشگاهی آن دانشگاه با ظرفیت 15 نفر موافقت کرد.


همچنین شورای گسترش آموزش عالی ضمن موافقت قطعی با ایجاد دانشکده مدیریت و حسابداری در جوانرود وابسته به دانشگاه رازی، با یکبار پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی رشته حسابداری موافقت به عمل آورد.


موافقت با ایجاد شعبه مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران وابسته به وزارت علوم در شهر قم، مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران در شهر تهران و انحلال موسسات آموزش عالی غیردولتی غیر انتفاعی سنایی و پژوهش صنایع ایران از دیگر مصوبات شورای گسترش آموزش عالی است.

کلمات کلیدی: پردیس‌ دانشگاه‌ علامه طباطبایی، پردیس دانشگاه شهیدبهشتی، دانشگاه شهیدبهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی، انحلال موسسات آموزشی

آمار بازدید: 551 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image