ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ابلاغ سند راهبردی کشور در امور نخبگان از سوی رئیس‌جمهور (20 آبان 91)

ابلاغ سند راهبردی کشور در امور نخبگان از سوی رئیس‌جمهور (20 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد ملی نخبگان از ابلاغ سند راهبردی کشور در امور نخبگان توسط رئیس‌جمهور خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نسرین سلطانخواه در مراسم معارفه یدالله اردوخانی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه بنیادهای استانی نخبگان در تمامی استان‌های کشور راه‌اندازی شده است، گفت: تحت حمایت قرار گرفتن گروه‌های جدید استعدادهای برتر و نخبگان،برنامه‌های جدید فرهنگی و راه‌اندازی دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان باعث گسترده شدن فعالیت‌های بنیاد ملی نخبگان شده است و در آینده دامنه کار گسترده‌تر نیز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان جوان در مهرماه سال جاری، رهنمودهای جدیدی را ارائه دادند که باید در دستورکار بنیاد ملی نخبگان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: در این دیدار معظم‌له از فعالیت‌های بنیاد ملی نخبگان ابراز رضایت کردند که لطف ایشان حاصل زحمات تک‌تک همکاران در بنیاد ملی نخبگان است.

سلطانخواه ادامه داد: تلاش تک‌تک همکاران در بنیاد ملی نخبگان در اظهار لطف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرد که بسیار با ارزش است. البته این موضوع مسئولیت ما را هم سنگین‌تر می‌کند بنابراین این اعتماد سرمایه‌ای است که باید قدردان آن بوده و حفظ این سرمایه جز با کار و تلاش فراوان و صادقانه ممکن نیست.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به تصویب سند راهبردی کشور در امور نخبگان در شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در جلسه شانزدهم آبان ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس‌جمهور، سند راهبردی نخبگان پس از امضاء ابلاغ شد. البته تدوین این سند در بهمن ماه سال 89 از سوی مقام معظم رهبری مطالبه شد و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم این وظیفه را به بنیاد ملی نخبگان واگذار کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با هزار نخبه جوان ضمن ابراز رضایت از تهیه و تدوین سند راهبردی کشور در امور نخبگان بر تصویب و اجرایی شدن هر چه سریعتر آن تاکید کردند.

وی در ادامه از واگذاری مسئولیت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن جامع سند راهبردی نخبگان کشور به بنیاد ملی نخبگان خبر داد.

سلطانخواه با تشکر از زحمات طالبی در بنیاد ملی نخبگان به خصوص در راه‌اندازی بینادهای استانی نخبگان، گفت: ان‌شاءالله آقای اردوخانی امور را سامان خواهند داد. البته همیشه تاکید کرده‌ام که باید بتوان یک مدیریت کم‌هزینه و پرفایده را ارائه داد.

وی در پایان تاکید کرد: باید تا آخرین روز کاری این دولت، پرتلاش به وظایفمان عمل کرده و منشا خیر و برکت برای این کشور و این مردم به ویژه استعدادهای برتر و نخبگان باشیم.

کلمات کلیدی: بنیاد ملی نخبگان، امور نخبگان، نخبگان، سند راهبردی کشور در امور نخبگان

آمار بازدید: 324 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image