ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد برگزاری جشن دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد کرمان (20 آبان 91)

برگزاری جشن دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد کرمان (20 آبان 91)

رییس دانشگاه آزاد گفت:دین اسلام با کلمه «اقرأ» بمعنی بخوان آغاز شده است و این نشان دهنده اهمیت این دین مبین به علم و معرفت اندوزی است، همچنین اسلام علم را سرمنشاء همه خوبیها می‌داند.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، حمدالله منظری توکلی در جشن پایان دانش آموختگی دانشجویان این واحد دانشگاهی در جمع بیش از 200 نفر از دانش آموختگان با تاکید بر ضرورت کسب معرفت و علم افزود: از نظر اسلام هیچ محدودیت مکانی برای علم اندوزی تعیین نشده و علم باید کسب گردد ولو در دورترین نقطه جهان باشد. اسلام همچنین تاکید دارد که از گهواره تا گور باید برای کسب دانش تلاش کرد چراکه علم نوری است که انسان در قالب آن نور به جامعه و خلق خدا خدمت می‌کند.


وی با تاکید بر لزوم تلفیق ایمان و عمل با علم کسب شده، تصریح کرد: اگر با تلاش سرنوشت خود را آنگونه که دوست دارید رقم نزنید دنیای امروز سرنوشتتان را آنگونه که خود می‌خواهد رقم خواهد زد چون دنیای امروز دنیای حاکمیت تلاش و اندیشه ورزی است و تنها با همت بلند و استفاده از اندیشه‌های بزرگ می‌توان موفق شد.


شایان ذکر است در این مراسم که در تالار حافظ دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد، رتبه‌های اول هر رشته و همچنین فارغ‌التحصیلان ترم گذشته دانشگاه با دریافت لوح یادمان تشویق شدند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد کرمان، دانشگاه آزاد، جشن دانش‌آموختگان، تالار حافظ دانشگاه آزاد کرمان

آمار بازدید: 329 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image