ارتباط مستقیم با 30740 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تغییرات پایه ای در نظام آموزشی آلمان (17 آبان 91)

تغییرات پایه ای در نظام آموزشی آلمان (17 آبان 91)

اتحادیه استخدامی کشور آلمان (BDA) از تغییرات بنیادین در نظام آموزشی استادان خبر داد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این سازمان هشدار داد: در صورتیکه این حرفه جذابیت کافی نداشته باشد، با کاهش احتمالی معلم و استاد در کشور مواجه خواهیم شد.


بر این اساس، تربیت آموزگاران در مقاطع تحصیلی ثانویه، مشتمل بر گذراندن 9 ترم می‌شود که حداقل دو گرایش را پوشش می‌دهد. آزمون قدیمی نخست، شامل گذراندن دروس طبق مقاطع جدید لیسانس و فوق لیسانس است و آزمون نوع دوم شامل گذراندن دوره‌های عملی 12 الی 24 ماهه کارآموزی در مدارس می‌باشد تا با روش‌های مختلف آموزشی آشنا شوند.


بنابر گزارش پایگاه خبری \"یونیورسیتی ورلد نیوز\"، برنامه‌های آموزشی آموزگاران مقاطع دیگر شامل مدارس ابتدایی، راهنمایی و یا آموزگاران موسسات علمی، از الگوی فوق پیروی می‌کند. با این تفاوت که این دوره‌ها کوتاه‌تر هستند و حداقل 7 و حداکثر 9 ترم به طول می‌انجامند.


همچنین برنامه تربیت معلمان در دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های عالی مرتبط مطابق با آزمون نوع نخست انجام خواهد شد.


ساختار جدید آموزشی آلمان که بر مبنای اصلاحات \"بولونیا\" شکل گرفته است، از تلفیق دو دوره در دانشگاه و 12 الی 24 ماه آموزش مقدماتی در مدارس تشکیل شده است.


همچنین ساختار دوره‌ها در 16 ناحیه مختلف دولت فدرال مطابق با اینکه چه میزان از این اصلاحات در آن نواحی اعمال می‌شود، متفاوت خواهد بود.


اتحادیه استخدامی آلمان معتقد است، این تغییرات عمیق برای فراگیر شدن در سیستم آموزشی این کشور، باید بیش از پیش مد نظر قرار بگیرد. این سازمان هشدار می‌دهد بیش از نیمی از آموزگاران کشور آلمان طی چند سال آینده بازنشسته خواهند شد، در حالی که تعداد دانش‌آموزان اندک اندک در حال افزایش است و این به معنای کاهش پرسنل در آینده می‌باشد.


کلمات کلیدی: نظام آموزشی آلمان، اتحادیه استخدامی کشور آلمان، ادامه تحصیل در آلمان، تحصیل در آلمان، دانشگاههای آلمان، ساختار جدید آموزشی آلمان

آمار بازدید: 344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image