ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سنگینی برخی متون علوم انسانی برای دانشجویان (17 آبان 91)

سنگینی برخی متون علوم انسانی برای دانشجویان (17 آبان 91)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان با بیان اینکه در علوم انسانی هنوز به استقلال نرسیده‌ام، گفت: برخی از بخش‌های این متون متناسب با سن دانشجویان نیست و برای آنها سنگین است.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدوی صبح امروز در چهل و چهارمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها که هم اکنون در دهکده ساحلی بندر انزلی در حال برگزاری است، گفت: ما باید متون آموزشی‌مان را متناسب با هویت و نگاه جهان بینی خود تنظیم کنیم.

وی با تاکید بر توجه به مناسک موجود در غدیر خم، متون آموزشی را هم یکی از این مناسک دانست که به آن توجه شده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان تاکید کرد: اگر حوزه ‌آموزشی دور از ولا باشد می تواند اندیشمندان بی‌‌هویت، خودفروش و تن فروش را عرضه کند.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه در این دوره آخر الزمان باید طوری باشیم که در مسیر تولید علم قرار گیریم، گفت: در این مسیر تنها نباید به نهضت ترجمه اکتفا شود.

این مقام مسئول در دانشگاه گیلان در ادامه سخنان خود درباره متون علوم انسانی اظهار داشت: متون علوم انسانی براساس هویت خویشتن جامعه ما باید باشد که هنوز در این بخش به استقلال نرسیده‌ایم و نباید به مکاتب و تئوری‌های دیگران نگاه داشته باشیم.

وی ادامه داد: در متون علوم انسانی اشکال ندارد که با آراء اندیشمندان دیگر آشنا شویم اما هم اکنون در این متون سن دانشجویان در فهم آن مورد توجه قرار نمی‌گیرد و برخی متون علوم انسانی برای دانشجویان سنگین است.

حجت‌الاسلام مهدوی افزود: در نظام آموزش باید میان نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی توازن برقرار شود.

کلمات کلیدی: متون علوم انسانی، سنگینی متون علوم انسانی، سنگین بودن متون علوم انسانی، علوم انسانی، دانشجویان علوم انسانی، دانشگاه گیلان

آمار بازدید: 366 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image