ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه فنی‌و‌‌حرفه‌ای با هیچ دانشگاهی تجمیع یا ادغام نمی‌شود (16 آبان 91)

دانشگاه فنی‌و‌‌حرفه‌ای با هیچ دانشگاهی تجمیع یا ادغام نمی‌شود (16 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی وزیر علوم با بیان اینکه کشور به تربیت تکنسین نیازمند است و این امر در دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای تحقق می‌بابد، گفت: دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای با هیچ دانشگاهی تجمیع یا ادغام نمی‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی اکبر متکان، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید آموزشکده‌های فنی‌و‌حرفه‌ای شهید شمسی پور با تأکید بر اهمیت دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای، گفت: برنامه جداسازی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای از آموزش و پرورش و پیوستن آنها به وزارت علوم به خوبی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه نوپایی است و مسیر نوید بخش خود را به سمت آینده روشن ادامه می‌دهد، افزود: از دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای انتظار داریم تربیت تکنسین مورد نیاز صنعت کشور را سر لوحه کار خود قرار دهد چرا که نیاز امروز جامعه ما در اجرای پروژه‌های کاربردی و عملیاتی با وجود نیروهای آموزش دیده در دانشگاه فنی و حرفه‌ای میسر خواهد بود.

به گفته معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم عملیات ساختمانی پروژه آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای تقریبا یکسال به طول می‌انجامد و در سال آینده از پروژه بهره برداری می‌شود، با توجه به اینکه کار بسیار سنگینی است ولی توان دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای بالا است و در گذشته این دانشگاه ثابت کرده است که می‌تواند کارهای بزرگتر را در اندک زمان انجام دهد.

متکان تصریح کرد: کشور به تربیت تکنسین نیازمند است و این امر در دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای تحقق می‌بابد بنابراین به هیچ عنوان قرار نیست این دانشگاه با هیچ دانشگاه دیگری تجمیع یا ادغام شود.

همچنین در این مراسم سهراب رضایی، سرپرست دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای، گفت: توسعه مراکز آموزشی ـ مهارتی برای تربیت تکنسین در رشته‌های مورد نیاز جامعه فعلی، امری ضروری است و با چنین رویکردی تصمیم گرفتیم برای تهران بزرگ فضای مناسب تربیت تکنسین را طراحی کنیم و آن را به بهره برداری برسانیم تا زمینه تربیت نیروی کار ماهر فراهم شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه فنی‌و‌‌حرفه‌ای، فنی و حرفه ای، تجمیع دانشگاه فنی‌و‌‌حرفه‌ای، ادغام دانشگاه فنی‌و‌‌حرفه‌ای، آخرین اخبار تجمیع دانشگاه فنی‌و‌‌حرفه‌ای

آمار بازدید: 259 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image