ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی واریز بودجه فعالیتهای قرآنی دانشگاههای علوم پزشکی تا چند روز آینده (15 آبان 91)

واریز بودجه فعالیتهای قرآنی دانشگاههای علوم پزشکی تا چند روز آینده (15 آبان 91)

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه اهتمام مراکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، پژوهش در آموزه‌های قرآنی سلامت است،گفت: هم اکنون نامه ابلاغیه بودجه نیم درصد فعالیتهای قرآنی دانشگاههای علوم پزشکی به امضا رسیده و تا چند روز آینده این بودجه واریز می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدحسین آیتی با اشاره به روند ابلاغ و اختصاص بودجه نیم درصد فعالیت‌های قرآنی به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: براساس منشور توسعه قرآنی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ا‌ست، هم اکنون وظایف دانشگاههای علوم پزشکی در حوزه فعالیتهای قرآنی از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

دکتر آیتی با بیان اینکه عمده وظایف ارسالی به دانشگاهها، پژوهش‌های قرآنی حوزه بهداشت و سلامت است، ادامه داد: در این راستا نیز دانشگاههای علوم پزشکی ظرف چند ماه اخیر برنامه‌های خود را به معاونت ارائه و با توجه به نوع و کیفیت برنامه‌های انجام شده بخشی از بودجه نیم‌درصد فعالیت‌های قرآنی به حساب مراکز واریز شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پس از واریز ابتدایی بودجه شورای توسعه قرآنی، بخشی از آن صرف فعالیت‌های ستادی قرآنی شده و مبلغ باقیمانده آن نیز به دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال شده است تا مراکز مبالغ را تنها در فعالیت‌های قرآنی که بر اساس طرح منشور عمده فعالیت آن به امور پژوهشی اختصاص دارد، هزینه شود.

دکتر آیتی گفت: درسه سال گذشته‌ که مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت افتتاح شده، دانشگاه‌ها بدون ابلاغ بودجه نیم درصد قرآنی از سایر منابعی که در اختیار آنان قرار گرفته بود فعالیت‌های قرآنی بسیار خوب و چشم‌گیری را انجام داده‌اند و امیدواریم با مبالغی جدیدی که واریز می‌شود شاهد پیگیری ویژه و جدی مباحث قرآنی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تقویت حوزه قرآن‌پژوهی و طب در دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد.

کلمات کلیدی: بودجه فعالیتهای قرآنی، فعالیتهای قرآنی، دانشگاههای علوم پزشکی، علوم پزشکی

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image