ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فعالیت دانشگاه‌های آمریکا تحت‌الشعاع طوفان «سندی» (14 آبان 91)

فعالیت دانشگاه‌های آمریکا تحت‌الشعاع طوفان «سندی» (14 آبان 91)

با تغییر مسیر طوفان سندی به سمت سواحل شرقی و کاهش قدرت تخریب آن، بسیاری از دانشجویان که در شهر نیویورک و نواحی اطراف آن گیر افتاده‌اند در انتظار رسیدن کمک‌ها هستند. اما با وجود کشته شدن بیش از 100 تن و قطع برق میلیون‌ها نفر، عملیات امدادرسانی چندان آسان به نظر نمی‌رسد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تقریبا تمامی دانشگاه‌های ایالت‌های ساحلی اقیانوس اطلس در امریکا بر اثر طوفان سهمگین سندی تعطیل شده‌اند و انتظار می‌رود تا انتهای هفته بازگشایی نشوند.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی دیلی نیوز، طوفان سهمگین سندی زندگی تمام ساکنین ایالت‌های ساحلی را کاملا مختل کرده است.


به گزارش خبرنگار سی ان ان، پیش‌بینی می‌شود حدود 1.2 میلیون دانشجو به نوعی تحت تاثیر این طوفان قرار گرفته‌اند. همچنین تمامی پروازها لغو شده، اداره بورس نیویورک تعطیل شده و هیچ مدرسه و دانشگاهی فعال نیستند.


بر پایه این گزارش، دانشگاه‌های "مارکت" و "آلیومنا" از بی‌برقی رنج می‌برند. روزنامه دانشجویی "مارکت تریبون" گزارش می‌دهد: میزان خرابی‌ها به شدت نیویورک و نیوجرسی نبوده، با این حال ممکن است تغییرات جوی برای دانشجویانی که قصد بازگشت به "سیلواکی" را دارند، دچار مشکل نماید.


همچنین دانشگاه هاروارد که بارها مخالفت خود را نسبت به تعطیلی دانشگاه به مناسبت‌های مختلف حتی وضعیت بد جوی اعلام می‌کرد، برای نخستین بار پس از طوفان شدید سال 1978 ، کلاس‌های خود را لغو کرد.


بر پایه گزارش نشریه "هافینگتون پست" بسیاری از موسسات و مراکز آموزشی، با اتخاذ سیاست "پیشگیری" واحدهای آموزشی خود را از پیش تعطیل کردند.


دانشگاه‌های ویرجینا، جرج تاون، سیرایکوز، نیویورک و دانشگاه‌های ایالت پنسیلوانیا که کلاس‌های روزهای دوشنبه و سه‌شنبه گذشته خود را تعطیل کردند.


شایان ذکر است دانشگاه‌های مریلند و ویرجینا نیز مانند دانشگاه‌های نیوجرسی تعطیل خواهند بود. ضمنا تمام دانشگاه‌های نیویورک، دانشگاه‌های کلمبیا و دانشگاه نیویورک، کلاس‌های روز دوشنبه و سه‌شنبه خواد را لغو کردند.


بسیاری از داوطلبان سازمان جهانی صلیب سرخ به همراه گروهی از سازمان‌های غیرانتفاعی در حال کمک‌رسانی به ایالت‌های سواحل غربی اقیانوس اطلس هستند و انتظار می‌رود چند هفته زمان لازم باشد تا زندگی در این ایالت‌های آسیب دیده به حالت عادی خود بازگردد.

کلمات کلیدی: دانشگاههای آمریکا، طوفان سندی آمریکا، تاثیر طوفان سندی بر دانشگاههای آمریکا، دانشگاه ویرجینا

آمار بازدید: 312 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image