ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نحوه پذیرش دانشجو در رشته‌های «نانوبیوتکنولوژی» و ایجاد رشته «میکرو نانوبیوتکنولوژی» (14 آبان 91)

نحوه پذیرش دانشجو در رشته‌های «نانوبیوتکنولوژی» و ایجاد رشته «میکرو نانوبیوتکنولوژی» (14 آبان 91)

عضو کمیته برنامه‌ریزی و گسترش نانوفناوری گروه فناوری‌های نوین از تصویب رشته میکرونانوبیوتکنولوژی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سید مهدی رضایت اظهار کرد: تحصیل دانشجویان رشته‌های نانوبیوتکنولوژی در دانشگاه‌های کشور به دو صورت انجام می شود که تعدادی از افراد در برخی رشته‌ها مانند شیمی و فیزیک به عنوان دانشجوی گرایش‌های نانو این رشته‌های اصلی تحصیل می‌کنند و پایان‌نامه خود را با گرایش نانو تدوین می‌کنند که تعداد آنها درحال حاضر حدود 9 هزار و 500 نفر است.


وی ادامه داد: تعدادی دیگر از دانشجویان نیز در مقطع تحصیلات تکمیلی تخصصی نانو تحصیل می‌کنند و در مجموع حدود 12 تا 13 نفر دانشجو یا دانش آموخته مقطع تحصیلات تکمیلی نانو هستند.


به گفته وی ایران با تولید دو هزار و 300 مقاله در زمینه نانوفناوری در دهه ماه نخست سال 2012 موفق به کسب رتبه 9 تولید علم جهان در این عرصه شده است و نزدیک به نیمی از تولید حوزه فناوری نانو جهان اسلام به کشور ایران تعلق دارد.

کلمات کلیدی: نانوبیوتکنولوژی، میکرو نانوبیوتکنولوژی، رشته جدید میکرو نانوبیوتکنولوژی، پذیرش دانشجو، چگونگی پذیرش دانشجوی نانوبیوتکنولوژی

آمار بازدید: 1931 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image