ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور چالش‌های توسعه تحصیلات تکمیلی و آزمون دکتری بررسی می‌شود (14 آبان 91)

چالش‌های توسعه تحصیلات تکمیلی و آزمون دکتری بررسی می‌شود (14 آبان 91)

چهل و چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور طی روزهای چهارشنبه 17 و پنجشنبه 18 آبان ماه به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر سعید قدیمی دبیر چهل و چهارمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور امروز با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: بررسی چالش‌های موجود در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی و آزمون نیمه متمرکز دکتری، تبادل نظر پیرامون نحوه نظارت، ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و جذب هیات علمی از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.


وی ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته‌های منتخب شورای برنامه‌ریزی در رابطه با ساماندهی رشته‌ها و بازنگری برنامه‌های درسی دانشگاهها را از دیگر اهداف برگزاری گردهمایی آتی معاونان آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی عنوان کرد.


مدیرکل برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم ادامه داد: در همایش پیش رو، معاونان آموزشی دانشگاه‌ها به بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی اجرایی شدن طرح آمایش سرزمین آموزش عالی و شیوه‌های اجرای آن خواهند پرداخت.


وی معرفی و قدردانی از معاونان آموزشی برتر و برگزاری سه کارگروه تخصصی در چهل و چهارمین همایش معاونان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خبر داد و گفت: این کارگروه ها با موضوعات "مقررات و برنامه ریزی آموزشی و درسی"، "گسترش و توسعه تحصیلات تکمیلی" و "نظارت و ارزیابی و رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و جذب اعضای هیات علمی" برپا خواهند شد.

کلمات کلیدی: آزمون دکتری، کنکور دکتری، دکتری، توسعه تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد

آمار بازدید: 312 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image