ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی فهرست دانشگاه‌های غیرانتفاعی منحل شده و در آستانه انحلال (11 آبان 91)

فهرست دانشگاه‌های غیرانتفاعی منحل شده و در آستانه انحلال (11 آبان 91)

مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد وزارت علوم از انحلال چندین موسسه غیرانتفاعی با عناوین آرادان سمنان، امام علی (ع) تهران، دز دزفول، سنایی اصفهان، صنایع و پژوهش قزوین خبر داد و گفت: همچنین موسسات بزرگمهر اصفهان، معصومیه قم، دنا و گچساران نیز در شرایط خاص به سر می‌برند و در صورتی که استانداردهای لازم را رعایت نکنند منحل خواهند شد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ دکتر نادری در همایش روسای دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی کشور که در محل دانشگاه شیخ بهایی اصفهان برگزار شد، با اشاره به رشد شمار موسسات غیرانتفاعی، گفت: براین اساس در سال 86، 204، سال 87، 248، سال گذشته 331 و در سال جاری نیز 343 موسسه داریم که از این تعداد 13 موسسه غیرفعال هستند.

وی با اشاره به اشباع دانشگاه‌های غیرانتفاعی در برخی از استان‌ها، گفت: استان قزوین بالاترین میزان اشباع دانشگاه‌های غیردولتی را دارد، پس از آن اصفهان و خراسان نیز بالاترین اشباع را در بین دانشگاه‌های غیر انتفاعی دارد.

مدیر کل آموزش‌های آزاد وزارت علوم درخصوص بیشترین تعداد دانشجویان غیرانتفاعی درگروه‌های به ترتیب فنی مهندسی، علوم انسانی و هنر اشاره کرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های غیرانتفاعی، انحلال دانشگاه‌های غیرانتفاعی، موسسات غیر انتفاعی منحل شده، موسسه غیرانتفاعی، غیرانتفاعی

آمار بازدید: 602 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image