ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تدوین برنامه استراتژیک 20 ساله دانشگاه آزاد نجف‌آباد (11 آبان 91)

تدوین برنامه استراتژیک 20 ساله دانشگاه آزاد نجف‌آباد (11 آبان 91)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با اعلام تحصیل 23 هزار دانشجو در 11 دانشکده این واحد از تدوین برنامه استراتژیک 20 ساله واحد نجف‌آباد خبر داد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر امیری در شانزدهمین همایش معاونان عمرانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور که صبح امروز در واحد نجف‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه این واحد دانشگاه آزاد از اواخر سال 1364 فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: در حال حاضر با گذشت 26 سال از فعالیت این دانشگاه واحد نجف‌آباد بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان اصفهان محسوب می‌شود.


وی با بیان اینکه تاکنون 70 هزار نفر از این واحد فارغ‌التحصیل شده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر 23 هزار دانشجو در بیش از 140 رشته و 11 دانشکده مصوب مشغول به تحصیل هستند.


به گفته امیری، سه دانشکده جدید نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در حال احداث است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تصریح کرد: بالغ بر 450 هزار مترمربع فضای آموزشی در واحد نجف‌آباد احداث شده است. همچنین 230 هکتار فضای سبز در این واحد آموزشی به بهره‌برداری رسیده است، چرا که یکی از نیازهای دانشگاه‌ها، فراهم کردن محیط شاداب برای دانشجویان جهت مباحث آموزشی است.


دکتر امیری با تاکید بر اینکه تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی واحد نجف‌آباد دانشگاه آزاد بسیار به روزتر از دانشگاه‌های صنعتی دولتی است، ادامه داد: هم‌اکنون بسیاری از دانشجویان دانشگاه‌ صنعتی اصفهان جهت استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی به این واحد آموزشی مراجعه می‌کنند.


رییس دانشگاه آزاد نجف‌آباد یادآور شد: در ابتدای تاسیس این واحد دانشگاه آزاد، اعتبار کافی جهت راه‌اندازی آن وجود نداشت، اما یکی از شهدای شهرستان نجف‌آباد به نام شهید «میردامادی» وصیت کرد که پس از شهادتش، اموالش در جهت امور فرهنگی صرف شود. از این رو خانواده این شهید، پس از فروش اموال شهید میردامادی، در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار دادند که سنگ‌بنای توسعه این واحد آموزشی شد.


وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر برای 23 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، 365 کارمند خدمات‌رسانی می‌کنند، این در حالی است که برای 6500 دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان بالغ بر دو سه هزار کارمند فعالیت می‌کنند.


امیری با اشاره به لزوم تدوین برنامه استراتژیک برای دانشگاه‌های کشور، گفت: هم‌اکنون تمامی اقدامات توسعه‌ای در این واحد آموزشی بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی صورت می‌گیرد. در حال حاضر برنامه استراتژیک 20 ساله دانشگاه آزاد نجف‌آباد تدوین شده است و تمامی فعالیت‌ها بر اساس این برنامه انجام می‌شود. در عین حال چنانچه هم‌اکنون رییس واحد نیز تغییر کند، برنامه‌های دانشگاه روال عادی خود را طی خواهد کرد.


وی با بیان اینکه مباحث ارزشی در دانشگاه آزاد اسلامی اولین اولویت فعالیت‌ها محسوب می‌شود، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد سعی کرده است که در ساخت و سازهای خود نیز دیدگاه فرهنگی را مد نظر قرار بدهد.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد نجف‌آباد، برنامه استراتژیک دانشگاه آزاد نجف‌آباد، دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد واحد نجف آباد

آمار بازدید: 526 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image