ارتباط مستقیم با 30718 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش انتصاب سرپرست جدید واحد علوم و تحقیقات اصفهان (9 آبان 91)

انتصاب سرپرست جدید واحد علوم و تحقیقات اصفهان (9 آبان 91)

مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با حضور معاونان دانشگاه و جمعی از مدیران حوزه معاونت فرهنگی برگزار شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، محمد خجسته معاون اداری مالی دانشگاه آزاد در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی این دانشگاه به کسب مقامات برتر در زمینه قرآن و عترت و اقامه نماز در سالیان متمادی توسط معاونت فرهنگی اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها مرهون لطف خدا، همکاری مدیران و کارکنان حوزه معاونت فرهنگی، برنامه‌ریزی دقیق و نگاه عالمانه حوزه معاونت فرهنگی است.


خجسته با بیان اینکه در هر یک از استان­ها هیات امنای مستقلی تشکیل خواهد شد که وظیفه آنها سیاستگذاری و نظارت دقیق‌تر بر واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: با توجه به اینکه دکتر مظاهری رییس منطقه چهار دانشگاه نیز هستند و حضور رییس کاملاً در منطقه لازم و ضروری است، خود ایشان از بین این دو مسوولیت ریاست منطقه 4 را انتخاب کرد.


معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دکتر دانشجو همچنین دکتر مظاهری را به سمت مشاور ریاست دانشگاه و سرپرست واحد علوم و تحقیقات اصفهان نیز منصوب کرد.


خجسته در ادامه به سوابق اجرایی دکتر صمد مومن بالله معاون فرهنگی جدید دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: عضو هیات علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، رییس سابق دانشگاه دولتی شاهرود، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری، معاون پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی و مدیر کل پژوهشی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری از جمله فعالیتهای وی است.


در ادامه این مراسم دکتر صمد مومن بالله معاون فرهنگی جدید دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از زحمات دکتر مظاهری تاکید کرد: اخلاق محوری و دین مداری از نکات اساسی است که در سرلوحه امور قرار می دهیم.


مومن بالله بر جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقاء فرهنگ عمومی تاکید کرد.


همچنین دکتر مظاهری معاون سابق فرهنگی و رییس منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: تاکید دکتر دانشجو بر بالا نگه داشتن پرچم دین و فرهنگ اسلامی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی با بیان اینکه در برنامه های معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید بر فرهنگ پژوهش محور و آموزش پذیر است، اظهار داشت: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همواره با این رویکرد صاحب مقامهای برتر شده است.


مظاهری با تاکید بر اینکه راهبردهای معاونت فرهنگی بر اساس مبانی قرآن و عترت، اندیشه های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تنظیم و ابلاغ شده است، بیان کرد: معتقدیم برای رسیدن به خدای سبحان باید راه­‌های دسترسی یقینی را انتخاب کنیم.

کلمات کلیدی: واحد علوم و تحقیقات اصفهان، دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد اصفهان، انتصابات دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 388 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image