ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد جذب ۱۰ هزار عضو هیئت علمی متعهد و متخصص در دانشگاه آزاد (9 آبان 91)

جذب ۱۰ هزار عضو هیئت علمی متعهد و متخصص در دانشگاه آزاد (9 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: مسعود بنی‌اسد از جذب 10 هزار نفر عضو هیات علمی متعهد و متخصص به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مسعود بنی‌اسد در آیین معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با اشاره اینکه جذب 10 هزار نفر عضو هیات علمی متعهد و متخصص یکی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در بعد کیفی سازی است، گفت: مهمترین برنامه دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر اسلامی کردن دانشگاه و کار فرهنگی است.

وی تصریح کرد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر به دنبال این هستند که علم و علوم انسانی را اسلامی بکنند.

بنی اسد اظهار داشت: بسیاری از برنامه‌های دانشگاه مربوط به 20 سال گذشته هستند و نیازمند بازنگری و به روز کردن آنها است.

مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بایستی فرهنگ ایثار و شهادت با تکیه بر قرآن و عترت در دانشگاه ایجاد شود تا محصول آن فارغ‌التحصیل بسیجی و جان‌نثاری ولایت باشد.

وی برنامه دیگر دانشگاه آزاد اسلامی را توسعه کیفی دانشگاه عنوان کرد و گفت: متاسفانه توسعه آموزش عالی بر اساس سنجش ملی-منطقه‌ای نبوده است و برنامه مدون برای نیاز‌سنجی به آموزش عالی نداشته‌ایم که ماحصل آن فارغ التحصیل بیکار است که امیدواریم با حمایت مردم و مسئولان مشکل بیکاری حل شود.

وی گفت: در راستای کیفی‌سازی آموزش در دانشگاه جذب 10 هزار عضو هیات علمی متعهد و متخصص و توسعه تحصیلات تکمیلی در دستور کار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی توسعه پژوهش‌های کاربردی را از دیگر برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: بایستی طوری برنامه‌ریزی شود تا ماحصل توسعه پژوهش‌های کاربردی دربازار و بخش تجارت نمایان شود و این یکی از مهمترین وظایف دانشگاه است.

وی همچنین گفت: جذب حداکثری بایستی در دستور کار روسای واحدها و مراکز آموزشی قرار گیرد.

کلمات کلیدی: جذب عضو هیئت علمی، استخدام عضو هیئت علمی، دانشگاه آزاد، استخدام هیات علمی دانشگاه آزاد، جذب هیات علمی دانشگاه آزاد، استخدام دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 682 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image