ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش حمایت از بیش از 10 هزار نخبه علمی و شناسایی 30 نخبه هنری (7 آبان 91)

حمایت از بیش از 10 هزار نخبه علمی و شناسایی 30 نخبه هنری (7 آبان 91)

معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه 10 هزار و 500 نخبه مشمول حمایت های بنیاد ملی نخبگان شدند، گفت: علاوه بر این تاکنون 30 نخبه هنری شناسایی شدند که همانند سایر نخبگان علمی مشمول حمایتهای بنیاد ملی خواهند شد.


دکتر سید حسن حسینی، در هم اندیشی نخبگان هنری، سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت و ایجاد هماهنگی میان سازمانهای مربوط در حوزه نخبگان را از جمله ماموریت های بنیاد ملی ذکر کرد و افزود: بنیاد ملی نخبگان یک نهاد فرا ستادی است که برای هماهنگی میان دستگاههای مربوط به حوزه نخبگان اقداماتی را انجام داده است.

معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان، با اشاره به حمایتهای بنیاد ملی از نخبگان، اضافه کرد: حمایت های بنیاد ملی نخبگان شامل گروه هایی چون دارندگان رتبه های برتر آزمون سراسری، دارندگان مدالهای المپیادهای علمی، برترین های جشنواره های علمی، آفریدگان آثار بدیع هنری و برترین های مسابقات قرآنی می شوند.

حسینی معافیت از نظام وظیفه، اعطای کمک هزینه های تحصیلی و تسهیلات دوره دکتری را از جمله تسهیلات اعطایی بنیاد ذکر کرد و ادامه داد: مسیری که بنیاد ملی نخبگان برای حمایت از نخبگان برمی دارد مسیری مداوم و مستمر است.

وی با اشاره به میزان حمایت های بنیاد ملی نخبگان از نخبگان کشوری، خاطر نشان کرد: در این راستا تاکنون 10 هزار و 500 نخبگان مشمول حمایت های بنیاد ملی نخبگان شدند.

به گفته وی تاکنون 40 استاد برجسته، هزار و 720 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری، 197 نفر از برگزیدگان آزمون جامع علوم پایه پزشکی، 273 نفر از دانش آموختگان برتر، 294 نفر از برترین های مسابقات قرآنی و 46 دانشجوی نمونه کشوری مشمول حمایت های بنیاد ملی نخبگان شدند.

گروههای نخبه که تاکنون از حمایتهای بنیاد ملی نخبگان برخوردار شدند

گروه نخبگی - تعداد

اساتید برجسته 40

برگزیدگان آزمون سراسری 1720

برگزیدگان آزمون جامع علوم پایه پزشکی 197

دانش آموختگان برتر 273

برترین های مسابقات قرآنی 294

دانشجویان نمونه کشوری 46

وی شناسایی نخبگان و اساتید هنری را گام جدیدی در حوزه امور مربوط به نخبگان دانست و اظهار داشت: به دلیل اولویت های کشور در گام اول اقدام به شناسایی نخبگان علمی و با کمی تاخیر اقدام به شناسایی نخبگان هنری شد تا این افراد بتوانند از حمایتهای بنیاد ملی نخبگان برخوردار شوند.

حسینی نخبگان هنری را شامل دو دسته نخبگان پیشکسوت بالای 35 سال و نخبگان هنری جوان دانست و خاطر نشان کرد: به منظور شناسایی نخبگان هنری شورایی با حضور اساتید هنری تشکیل شد.

معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان از شناسایی 30 نخبه هنری خبر داد و گفت: این افراد مشمول حمایت های بنیاد خواهند شد.

کلمات کلیدی: نخبه علمی، نخبه هنری، بنیاد ملی نخبگان، شناسایی نخبگان، دانشجویان نمونه کشوری، دانش آموختگان برتر، حمایت از نخبگان

آمار بازدید: 337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image