ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه تهران، پیشرو در ارائه خدمات بیمه به دانشجویان (6 آبان 91)

دانشگاه تهران، پیشرو در ارائه خدمات بیمه به دانشجویان (6 آبان 91)

دانشگاه تهران با استفاده از بیمه ایرانیان تمام دانشجویان دانشگاه را تحت پوشش خدمات درمانی قرار داده و در امر بیمه پیشتاز است.


مهندس محمدی مسئول بیمه دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: دانشجویانی که از طریق پدر و مادر بیمه هستند در دانشگاه هم از خدمات بیمه بهره مند می شوند و دانشجویانی هم که بیمه روستایی دارند و بیمه آنها در تهران عملا قابل استفاده نیست ،نیز تحت حمایت بیمه ایرانیان قرار می گیرند.

وی افزود: بیمه ایرانیان دانشجویان دانشگاه تهران به این صورت است که 50 درصد هزینه درمان را دولت پرداخت می کند و 50 درصد باقیمانده نیز بین دانشجو و دانشگاه تقسیم می شود و دانشجو با مبلغی حدود 35 هزار تومان به مدت یکسال تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

مسئول بیمه دانشگاه تصریح کرد: طبق بیمه ایرانیان دانشجویان خدمات درمانی عمومی را به صورت کاملا رایگان و تخصصی ها را با تخفیفات خاص بیمه ای دریافت می کنند.

محمدی در خصوص بیمه حادثه ای دانشگاه گفت: دانشگاه تهران 40 هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف دارد که همگی تحت پوشش بیمه حادثه ای قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت: بیمه حادثه ای تا سقف 2 میلیون تومان هزینه های درمانی دانشجو را تقبل می کند و دانشجو در صورت بروز حادثه با آوردن مدارک مورد نیاز هزینه های درمانی خود را دریافت می کنند.

این مسئول بیمه دانشگاه اشاره کرد: بیمه غرامت نقص عضو هم خدمت دیگر سیستم بیمه ی دانشگاه تهران است که طبق این بیمه دانشجویی که طی حادثه دچار نقص عضو شده اند علاوه بر 2 میلیون تومان هزینه درمان 10 میلیون تومان هم بیمه نقص عضو دریافت می کنند که این مبلغ نیز شامل بیمه فوت هم می شود.

وی گفت: طبق بیمه مسئولیت مدنی دانشگاه که در قبال فوت یا حادثه ای که در دانشگاه یا طی فعالیت های دانشگاهی اتفاق بیافتد و دانشگاه بصورت قانونی مقصر شناخته شود مبلغ دیه برای هر فرد به وی تعلق می گیرد.


بیمه ایرانیان، بیمه ای بدون محدودیت زمانی

محمدی تاکید کرد: مبلغ بیمه سایر اقشار تقریبا 2 برابر بیمه ایراناین است و این بیمه با محدودیت زمانی برای افراد همراه است و ممکن است در مواردی مشخص کل مبلغ بیمه را پرداخت کند ولی مدت کوتاهی بیمه به وی تعلق یابد درحالیکه بیمه ایرانیان از زمانیکه فرد مبلغ بیمه را پرداخت می کند تا مدت یکسال تحت پوشش قرار می گیرد.


حمایت بیمه دانشگاه از دانشجویان خارجی

مسئول بیمه دانشگاه تهران در خصوص دانشجویان خارجی گفت: دانشگاه تهران حدود 400 نفر دانشجوی خارجی دارد که از طریق روابط بین المللی دارد دانشگاه می شوند و هم خود دانشجویان و هم خانواده آنها تحت پوشش بیمه سایر اقشار قرار می گیرند که هزینه اش را دولت پرداخت می کند و همان خدمات بیمه ای در راستای تخفیفات خاص درمانی دانشجویان به آنها تعلق می گیرد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: دانشگاه تهران در امر بیمه پیشرو است و تمام دانشگاه هایی که به نوعی با ما در ارتباط هستند از دانشگاه تهران الگو برداری می کنند./

کلمات کلیدی: دانشگاه تهران، بیمه دانشجویان، بیمه ایرانیان، بیمه دانشجویی

آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image