ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارایه دروس «مهارت‌های مشترک» برای تسهیل ورود دانش آموختگان به بازارکار (4 آبان 91)

ارایه دروس «مهارت‌های مشترک» برای تسهیل ورود دانش آموختگان به بازارکار (4 آبان 91)

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت : تمامی دوره‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه با رویکرد دانش فنی روز دنیا و نیازهای منطقه ای بازنگری شده اند و از این پس دوره‌های مهندسی فناوری برای رشته‌های فنی و دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای برای دوره‌های مدیریت ، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقطع کارشناسی در این دانشگاه اجرا می‌شوند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر رجبعلی برزویی در ادامه افزود : دانشجویان در دوره های مهندسی فناوری قادر خواهند بود در زمینه های تحقیق طراحی ، نوآوری ، بهینه سازی ، اجرا و برنامه ریزی در بخش های فنی و همچنین در دوره های کارشناسی حرفه ای در زمینه های طراحی و توسعه فرآیندها ، مدل ها ، الگوها ، نظام های پشتیبان و پیاده سازی، بهینه سازی و ارزیابی آنها در جهت ارتقا حوزه های شغلی ایفای نقش نمایند.

وی اظهار داشت : نخستین پذیرش دوره‌های جدید مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای با ظرفیت حدود 105 هزار نفر در 1520 کد رشته محل در سراسر کشور اجرا می‌شوند که سهم دوره‌های مهندسی فناوری 45 درصد و دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای 55 درصد از این پذیرش‌هاست.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه شدن دروسی جهت تسهیل ورود و ارتباط دانش آموختگان با بازارکار به عنوان دروس مهارت‌های مشترک را از ویژگی‌های منحصر به فرد دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری دانست و افزود: حداقل 60 درصد آموزش این دوره‌ها بصورت عملی و 40 درصد از آن به آموزش دانش‌کاربردی مرتبط اختصاص دارد.

وی تصریح کرد : طراحی درس"کاربینی"، "کارورزی یک" و "کارورزی2" برای نخستین بار و اجرای این دروس در "محیط واقعی کار" از دیگر ویژگی‌های برجسته این دوره‌هاست.

دکتر برزوئی افزود : با توجه به اینکه رشته‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای بر اساس نیاز آموزشی شرکت‌ها ، کارخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی تدوین شده‌اند و با توجه به اینکه در نظام جدید آموزش‌های علمی کاربردی ، دانش آموختگان هم به لحاظ دانشی و هم به صورت عملی شرایط محیط واقعی کار را درک می‌کنند لذا امکان اشتغال دانش‌آموختگان علمی کاربردی نسبت به سایر زیر نظام‌های آموزش عالی بیشتر خواهد بود و انتظار داریم طی سال‌های آتی با رشد چشمگیر اشتغال‌ دانش آموختگان علمی کاربردی مواجه شویم.

لازم بذکر است ثبت نام دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای اولین بار با عناوین مصوب مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی از اول آبان آغاز شد و تا 7 آبان ماه ادامه خواهد داشت.ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می شود ، لذا داوطلبان می بایست با مراجعه به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org ، پس از تهیه کارت اعتباری با استفاده از کارت های بانکی شبکه شتاب و مشاهده دفترچه ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. آزمون دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دوره های پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح روز جمعه 8 دی ماه سالجاری توسط سازمان سنجش در سراسر کشور برگزار می شود.

کلمات کلیدی: درس مهارت‌های مشترک، بازارکار، اشتغال دانشجویان، علمی کاربردی، بازارکار رشته های علمی کاربردی، مهندسی فناوری

آمار بازدید: 452 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image