ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اجرای مرحله دوم طرح جمع آوری قلیان از خوابگاههای دانشگاه شریف (3 آبان 91)

اجرای مرحله دوم طرح جمع آوری قلیان از خوابگاههای دانشگاه شریف (3 آبان 91)

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: مرحله اول جمع آوری قلیان از خوابگاه‌ها انجام شد و مرحله دوم آن بزودی اجرا می شود.


محمود بهمن آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در مرحله اول به دانشجویان خوابگاهی اخطار دادیم تا اگر دانشجویی قلیان دارد، آن را از خوابگاه خارج کنند و اگر دانشجویی که دارای قلیان باشد این کار را انجام ندهد به کمیته انظباطی فرا خوانده شده و از خوابگاه اخراج می شود.

وی ادامه داد: در مرحله دوم، به خوابگاه‌ها سرکشی خواهیم کرد، اگر قلیانی در اتاق خوابگاهی مشاهده شود، تمام دانشجویان اتاق باید خوابگاه را تخلیه کنند و ما تمام دانشجویان اتاق را خاطی می دانیم، مگر اینکه شخص خاطی را معرفی کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه شریف از بهترین دانشجویان کشور هستند و مصرف قلیان حتی توسط یک دانشجوی دانشگاه شریف هم برای ما زیاد است.

وی ادامه داد: اکنون 4 هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه شریف ساکن هستند و این تعداد معدود که تعداد آن‌ها به 10 نفر هم نمی رسد نباید تاثیر سوء بگذارند.

کلمات کلیدی: جمع آوری قلیان از خوابگاهها، دانشگاه شریف، خوابگاههای دانشگاه شریف، مرحله دوم طرح جمع آوری قلیان، قلیان در خوابگاه دانشگاه شریف

آمار بازدید: 421 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image