ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پخت و سرو روزانه 18 هزار پرس غذا در دانشگاه تبریز (2 آبان 91)

پخت و سرو روزانه 18 هزار پرس غذا در دانشگاه تبریز (2 آبان 91)

مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه تبریز از ارایه انواع خدمات رفاهی به دانشجویان توسط این مدیریت خبر داد.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی، صادق سیدلو با اشاره به پخت و سرو 18هزار پرس غذا به دانشجویان گفت: این مقدار پرس غذا در سه نوبت صبحانه، نهار و شام در بین دانشجویان این دانشگاه توزیع می‌شود.


وی در ادامه با بیان اینکه طی سال تحصیلی جاری پنج هزار و 950 دانشجو در 4 مجتمع خوابگاهی دانشگاه تبریز شامل شهرک امام(ره)، ولی عصر(عج)، فجر و خوابگاه شهدا اسکان داده شده‌اند، گفت: برای آماده سازی و تجهیز خوابگاه­‌ها در سال جاری 3 میلیارد ریال هزینه شده و سعی شده تمامی امکانات لازم برای برخورداری از محیط امن و آرام در خوابگاه­‌ها فراهم شود.


مدیر خدمات دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: اینترنت، فروشگاه، آشپزخانه مجهز، سالن مطالعه و امکانات فرهنگی و ورزشی از جمله خدمات ارایه شده به دانشجویان خوابگاهی است.


وی به موضوع مهم و هزینه ­بر ایاب و ذهاب دانشجویان مابین دانشگاه و خوابگاه‌ها اشاره کرد و افزود: روزانه 150 سرویس برای ایاب و ذهاب دانشجویان اختصاص یافته است.


وی همچنین از ارایه انواع وام‌های دانشجویی همچون وام تحصیلی، ودیعه مسکن، ضروری، بیمه درمانی و شهریه به دانشجویان خبر داد و گفت: در همین راستا در سال گذشته 9 هزار و 825 دانشجو در مجموع مبلغ 14 میلیارد و 240 میلیون و 812 هزار ریال انواع وام‌ها را دریافت کرده بودند.

کلمات کلیدی: دانشگاه تبریز، خدمات دانشجویی دانشگاه تبریز، امکانات رفاهی دانشگاه تبریز، وام های دانشجویی دانشگاه تبریز، سلف سرویس دانشگاه تبریز

آمار بازدید: 472 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image