ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه‏های آزاد تهران در یک واحد بزرگ تجمیع می شود (2 آبان 91)

دانشگاه‏های آزاد تهران در یک واحد بزرگ تجمیع می شود (2 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی از تجمیع همه دانشگاه‏های آزاد استان تهران در یک واحد بزرگ دانشگاهی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صمد مؤمن‏بالله دوشنبه شب در دومین نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 8 که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، معاونان منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی و اغلب رؤسای دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی رودهن برگزار شد، اظهار داشت: طرح تجمیع دانشگاه‏های هر استان در قالب یک واحد بزرگ، علاوه بر تهران در سایر نقاط کشور نیز صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

وی ادامه داد: بدین ترتیب، در آینده در 31 استان کشور بر اساس آخرین تقسیمات جغرافیایی، تنها 31 واحد بزرگ دانشگاه آزاد فعالیت می‏کند.

مؤمن‏بالله اضافه کرد: به طور قطع متولیان اجرای این طرح مقدمات و تمهیدات لازم را اندیشیده‏اند و به وقت خود آنها را اجرایی می‏کنند.

رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی افزود: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در نشست هفته گذشته، بررسی راهکارهای اجرای بهتر این طرح را از رؤسای مناطق و همچنین رئیسان دانشگاه‏های آزاد خواستار شد.

ضرورت همکاری دانشگاه‏های آزاد تهران

رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی همچنین بر لزوم افزایش سطح همکاری‏های دانشگاه‏های کوچک و بزرگ آزاد اسلامی در نقاط مختلف استان تهران تأکید کرد.

مؤمن‏بالله تصریح کرد: این مهم می‏تواند در قالب مراودات علمی و فرهنگی چند دانشگاه جامع مستقر در استان تهران محقق شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه همکاری‏های مناسبی بین دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان تهران از چندی پیش آغاز شده است.

رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها مانعی در این زمینه نمی‏بینند، بلکه از این مراکز علمی حمایت نیز خواهند کرد زیرا باید همواره از افکار نو و خلاقیت‏های مبتکرانه استقبال کرد.

وی ادامه داد: در مناطق مختلف استان تهران چند واحد دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به یکدیگر وجود دارد و رئیسان این واحدها باید جلساتی را تشکیل دهند و در زمینه‏های گوناگون تبادل نظر و همکاری کنند.

کلمات کلیدی: دانشگاه‏های آزاد تهران، تجمیع دانشگاه‏های آزاد تهران، دانشگاه آزاد، دانشگاه‏های آزاد استان تهران

آمار بازدید: 465 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image