ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی زمان برگزاری آزمون مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی (1 آبان 91)

زمان برگزاری آزمون مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی (1 آبان 91)

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش عالی مهارتی خبر داد.



محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: این دوره‌ها که قبلا با عنوان دوره کارشناسی ناپیوسته نامیده می‌شد از این پس با نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزشی مهارتی شناخته می‌شود و ثبت‌نام آن از امروز آغاز شده است.


وی افزود: این دوره‌ها به سمت حرفه‌‎ای و مهندسی شدن پیش می‌روند و در این راستا، رشته‌‎هایی که در قالب صنعت گنجانده می‌شوند با عنوان مهندسی و رشته‌هایی که در حوزه خدمات هستند با عنوان حرفه‌ای طبقه‌بندی شده‌اند. در استان زنجان نیز در رشته‌هایی نظیر کارشناسی حرفه‌ای مدیریت عملیات امداد و نجات، کارشناسی حرفه‌ای مشاوره ژنتیک، امنیت اطلاعات، کارشناسی حسابداری مالی، مهندسی فناوری ساختمان‌‎سازی و غیره پذیرش خواهیم داشت.


وی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در 30 رشته، 37 کد رشته محل در 4 گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر هستند.


فتحی اظهار کرد: هم‌اکنون حدود 9000 دانشجو در دوره‌های کاردانی ترمی، کارشناسی ترمی، پودمانی کاردانی و پودمانی کارشناسی مشغول به تحصیل هستند و علاقمندان می‌توانند پس از تهیه کارت اعتباری در سایت سازمان سنجش ثبت‌نام نمایند.


گفتنی است این آزمون روز 8 دی ماه توسط سازمان سنجش در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: زمان برگزاری آزمون مهندسی فناوری، زمان برگزاری آزمون کارشناسی حرفه‌ای، دانشگاه علمی کاربردی، علمی کاربردی، مهندسی فناوری، کارشناسی حرفه‌ای

آمار بازدید: 1577 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image