ارتباط مستقیم با 30680 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ادمه ثبت‌نام «انتخاب دانشجوی نمونه» تا 10 آبان (30 مهر 91)

ادمه ثبت‌نام «انتخاب دانشجوی نمونه» تا 10 آبان (30 مهر 91)

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان از آغاز ثبت‎نام برای انتخاب دانشجوی نمونه خبر داد.



جمال داودی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: دانشجوی نمونه بر مبنای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشجو نظیر تعداد مقالات در کنفرانس‌ها، معدل، همکاری و شرکت در کلاس‌ها و کارگاه‎های آموزشی ترم قبل دانشجو براساس آیین نامه‌های مربوط انتخاب می‌شود.


وی افزود: دانشجویانی که حداقل یک نیمسال تحصیلی را با معدل کل در هر یک از مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته 16، کارشناسی ارشد 17، دکترای حرفه‌ای 16 و دکتری تخصصی PHD، 17 و دکتری تخصصی بالینی 15 گذرانده باشند می‌توانند در این رقابت شرکت نمایند.


وی خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند مدارک خود را تا 10 آبان‌ به معاونت دانشجویی دانشگاه تحویل دهند و بعد از بررسی اولیه مدارک به دفتر ریاست سازمان دانشجویی فرستاده می‌شود و از هر رشته یک نفر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شود.


وی اظهار کرد: هدف از این انتخاب دانشجوی نمونه، افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملی و گسترش اصول و ارزش‌های اسلامی و اخلاق حرفه‌ای اجتماعی و شناسایی استعدادهای برتر علمی و فرهنگی است.


وی تصریح کرد: افراد برگزیده دانشگاه زنجان می‎توانند بدون کنکور در مقاطع بالاتر در همین دانشگاه تحصیل کنند. در این راستا سال گذشته یاور احمدی دانشجوی دکتری این دانشگاه در بخش آموزش علوم و در مجموع کشوری در رشته شیمی مقام اول را کسب کرد.

کلمات کلیدی: انتخاب دانشجوی نمونه، مهلت ثبت نام دانشجوی نمونه، دانشجوی نمونه، دانشگاه زنجان، مبنای انتخاب دانشجوی نمونه، چگونگی انتخاب دانشجوی نمونه

آمار بازدید: 409 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image