ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پردیس بین‌الملل دانشگاه لرستان راه‌اندازی می‌شود (29 مهر 91)

پردیس بین‌الملل دانشگاه لرستان راه‌اندازی می‌شود (29 مهر 91)

سیزدهمین جلسه اتاق فکر، برنامه‌ریزی و سیاست‌های راهبردی وزارت علوم با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، مدیر بودجه و تشکیلات این وزارتخانه، رییس صندوق رفاه دانشجویان و همچنین رؤسای 20دانشگاه کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا منطقه لرستان، دکتر علی اکبر متکان معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ضمن تشریح ابعاد مختلف موفقیتهای دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه لرستان روی ریل رشد و تعالی قرار گرفته و در این زمینه باید اذعان داشت که رشد و پیشرفت این دانشگاه در طول 2 سال گذشته بسیار چشمگیر و اثربخش بوده است.


وی افزود: فضای فیزیکی، تعداد اعضای هیئت علمی، تعداد رشته‌ها بویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی، بودجه پژوهشی و تمام شاخص‌های کمی و کیفی در این دانشگاه رشد خوبی داشته‌اند و همین مساله موجب می‌شود که جایگاه این دانشگاه نیز به دنبال رشد صورت گرفته ارتقا یابد.


دکتر متکان با پذیرش سیر معمولی این دانشگاه در طول سالیان گذشته، گفت: اینکه دانشگاه لرستان در طول تمام عمر آموزشی خود 2 رشته دکتری داشته است اما در طول دوسال گذشته 34 رشته دکتری آن هم برپایه طرح آمایش سرزمین به این دانشگاه اختصاص یافته است نشان از توجه ویژه دولت به این دانشگاه دارد.


معاون وزیر علوم با خوب ارزیابی کردن عملکرد رییس دانشگاه لرستان گفت: دکتر زمانیان خود اهل این سرزمین هستند و بهتر از هر فرد دیگری این دیار و نیازهای علمی و آموزشی آن را می‌شناسند و برپایه این شناخت عمیق، رشته‌های ارائه شده توسط ایشان براساس نیازهای منطقه بوده است که امیدواریم پس از فارغ‌التحصیل شدن دانشجویان تحصیلات تکمیلی شاهد رشد و بالندگی هرچه بیشتر استان لرستان باشیم.


وی ضمن اشاره به لزوم ایجاد زیرساختهای مورد نیاز برای راه‌اندازی رشته‌های جدید گفت: برای راه‌اندازی رشته‌های جدید به زیرساختهای مختلف نرم افزاری و سخت افزاری نیاز است و در دو سال گذشته زیرساختهای خوبی در این دانشگاه ایجاد شده است.


این مقام مسوول ضمن اشاره به تحولات مثبت بوقوع پیوسته در دانشگاه لرستان ظرف سالهای اخیر خاطرنشان کرد : در حال حاضر تقاضای ساخت استخر و مسجد دوم را نیز برای دانشگاه داریم. اگرچه ما در حال حاضر میهمان این دانشگاه بوده و برای رسیدگی به مشکلات این دانشگاه نیامده‌ایم اما قول می‌دهیم که این تحولات مثبت ادامه پیدا کند.


وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی پردیس بین‌الملل این دانشگاه گفت: تلاش داریم تا با راه اندازی این پردیس‌ها دانشجویان خارج شده از کشور را به داخل باز گردانده و از خروج دانشجویان داخل به خارج از کشور جلوگیری کنیم.


معاون وزیر علوم در ارتباط با برگزاری اتاق فکر وزارت علوم در دانشگاه لرستان گفت: اینگونه جلسات و هم فکری باعث می‌شود که سیاست‌های مناسب را در ارتباط با شرایط فعلی کشور اتخاذ کنیم.


دکتر متکان با اشاره به رشد بودجه این وزارتخانه در سالهای اخیر اذعان کرد: بعنوان مثال در سال 84 ما 490 میلیارد تومان بودجه داشتیم و در سال 88 این میزان به 1450 میلیارد تومان رسیده است.


وی با بیان اینکه طی 2 سال 100درصد رشد بودجه داشته‌ایم افزود: سال گذشته بودجه عمرانی ما 500میلیارد تومان بوده و امسال این میزان به بیش از 1000میلیارد تومان افزایش یافته است.

کلمات کلیدی: پردیس بین‌الملل دانشگاه لرستان، دانشگاه لرستان، کارهای عمرانی دانشگاه لرستان

آمار بازدید: 563 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image