ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعطای وام شهریه به کلیه دانشجویان متقاضی (29 مهر 91)

اعطای وام شهریه به کلیه دانشجویان متقاضی (29 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: کیوان مرادیان از اعطای وام شهریه توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به کلیه دانشجویان متقاضی خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: با توجه به تخصیص علی الحساب اعتبار وام شهریه نیمسال اول سال تحصیلی 92-91 برای بهره‌برداری تمامی دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ضرورت دارد نسبت به ثبت لیست دانشجویان متقاضی در فاز 2 سامانه صندوق رفاه دانشجویان اقدام کنند.


مرادیان با اشاره به تاکید وزیر علوم بر حل مشکلات معیشتی دانشجویان گفت: در بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اعلام شده است نسبت به ثبت نام آموزشی کلیه دانشجویان متقاضی وام شهریه تا سقف اعتبار تعیین شده اقدام کنند.


وی افزود: ثبت نام در سامانه صندوق رفاه به معنی پرداخت وام شهریه از سوی صندوق رفاه دانشجویان بوده و این صندوق پرداخت وام مذکور را تضمین می‌‌کند لذا دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حق ندارند از دانشجویانی که برای دریافت وام ثبت نام کرده‌اند تا سقف وام شهریه، شهریه تحصیلی دریافت کنند.

کلمات کلیدی: وام شهریه، شرایط اعطای وام شهریه، اخبار جدید وام شهریه، وام شهریه دانشجویان متقاضی، وام دانشجویی

آمار بازدید: 531 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image