ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شهادت دانشجوی دانشگاه آزاد در عملیات تروریستی چابهار (29 مهر 91)

شهادت دانشجوی دانشگاه آزاد در عملیات تروریستی چابهار (29 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: حامد بزّی دانشجوی دانشگاه آزاد چابهار در حادثه تروریستی نماز جمعه این شهر به شهادت رسید.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حمیدرضا مبصّر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار از شهادت دانشجوی این دانشگاه در حادثه تروریستی چابهار خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار اظهار داشت: حامد بزّی دانشجوی متولد 1370 اهل سیستان و ورودی 1389 این دانشگاه بوده و در ترم آخر رشته کاردانی پیوسته کامپیوتر این مرکز مشغول تحصیل بود.

وی در خصوص چگونگی شهادت این دانشجو گفت: عامل انتحاری که می خواست بمب را در مراسم امروز منفجر کند بعد از اینکه مورد شناسایی "بزّی" و دیگر بسیجیان قرار می‌گیرد، متواری شده و دانشجوی بسیجی به دنبال این فرد متواری رفته و با منفجر شدن مواد منفجره، وی زخمی شده و بعد از ساعاتی به شهادت می رسد.

وی ضمن تسلیت شهادت این دانشجوی بسیجی به جامعه دانشگاهی به خصوص دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده این شهید با محکوم کردن این عمل تروریستی، این عوامل را افرادی جاهل و نادان دانست که فریب خورده و ایادی استکبار هستند و آب به آسیاب دشمنان ایران، انقلاب و اسلام می ریزند.

کلمات کلیدی:شهادت دانشجوی دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، عملیات تروریستی چابهار، دانشگاه آزاد چابهار، عملیات انتحاری چابهار، بمب گذاری چابهار

آمار بازدید: 420 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image