ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شهرداری و دانشگاه عباسپور برای ساخت و تعمیر دانشگاه توافق کردند (28 مهر 91)

شهرداری و دانشگاه عباسپور برای ساخت و تعمیر دانشگاه توافق کردند (28 مهر 91)

مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور با اشاره به کلنگ زنی ساختمان کلاس‌های درس شماره 2 دانشگاه، توافقات این دانشگاه را با شهرداری منطقه 4 برای ساخت و تعمیر بخش‌هایی از دانشگاه تشریح کرد.



عباس مددی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در سال 89 سه هکتار از اراضی دانشگاه در اختیار شهرداری جهت احداث تقاطع پل شهید زین الدین و خیابان احسان جدید قرار گرفت، گفت: بر اساس ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری مبلغ ریالی این زمین معین و مقرر شد که شهرداری منطقه 4 به نمایندگی از شهرداری تهران معادل آن را جهت ساخت ساختمان کلاس‌های درس شماره 2 به زیربنای هفت هزار و 300 مترمربع و مجوز پروانه ساخت ساختمان‌های کلاس‌های درس شماره 1 و 2 جمعا به زیربنای 14 هزار و 600 مترمربع و بازسازی ساختمان‌های دانشکده مهندسی آب و تشکل‌های دانشجویی و مهمانسرای سه طبقه و تکمیل اسکلت فلزی ساختمان کلاس‌های درس شماره 1 تهاتر کند.


وی افزود: با توجه به اینکه ساختمان کارگاه اجزای نیروگاه بخار در طرح پروژه شهرداری واقع شده بود، قرار بر آن شد که این ساختمان تخریب و در ضلع شرقی سایت دانشگاه، ساختمان جدید این کارگاه توسط شهرداری منطقه 4 احداث شود که این ساختمان در حال حاضر حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


مددی همچنین با اشاره به تقسیم سایت دانشگاه به دو بخش جداگانه توسط خیابان احسان جدید، تصریح کرد: در همین راستا توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران موظف شد که یک پل روگذر اختصاصی بین دو سایت ایجاد کرده که تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


وی همچنین با اشاره به تاکید شهردار منطقه 4 بر ساخت سر در اصلی دانشگاه در کنار بزرگراه شهید زین الدین توسط شهرداری این منطقه در مراسم کلنگ زنی، اظهار کرد: همچنین شهرداری منطقه 4 مجوز ورودی‌های جدید دانشگاه را با توجه به پروژه شهید زین الدین به دانشگاه خواهند داد معوض اماکنی از دانشگاه مانند ساختمان‌های نگهبانی که در طرح شهرداری واقع می‌شود، توسط شهرداری منطقه 4 در مکان‌های پیشنهادی دانشگاه احداث خواهد شد.


مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد که معادل سطوح خیابان‌های دانشگاه که در طرح شهرداری واقع می‌شود، خیابان‌های جدید توسط شهرداری منطقه 4 و با همکاری سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در سایت دانشگاه احداث گردد.


وی با اشاره به دانشگاه عباسپور به عنوان یکی از قطب‌های دانشگاهی شرق تهران، گفت: شهردار منطقه 4 قول مساعدت در انجام خدماتی مانند فضای سبز، آسفالت و نظایر آن را خارج از موضوع تهاتر فی ما بین دادند تا بتوانیم زمینه را برای ارتقای بیشتر فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در سطح این منطقه فراهم کنیم.


مددی در پایان افزود: با توجه به اینکه جهت ورودی و خروجی دانشگاه در طرح بزرگراه شهید زین الدین محلی در نظر گرفته نشده است شهردار منطقه قول مساعد داد که در انجام این مورد نیز شهرداری همکاری‌های لازم را با دانشگاه داشته باشد.

کلمات کلیدی: دانشگاه عباسپور، تعمیر دانشگاه عباسپور، دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور، طرح‌های عمرانی دانشگاه عباسپور

آمار بازدید: 508 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image