ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری همایش دانشجویان جدید دانشگاه آزاد ساری (28 مهر 91)

برگزاری همایش دانشجویان جدید دانشگاه آزاد ساری (28 مهر 91)

همایش دانشجویان جدید دانشگاه آزاد ساری با حضور رئیس و دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد و جمعی از دانشجویان جدیدالورود و اساتید در سالن همایش‌های این واحد دانشگاهی برگزار شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا منطقه مازندران، کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد ساری طی سخنانی با اشاره به جایگاه انسان در عرصه زندگی گفت: انگیزه، توان و انرژی ما از شادابی شما جوانان است و این شما جوانان هستید که باید آینده را در دست بگیرید و رشد و تعالی و بالندگی شما جوانان افتخار ماست.


وی از جذب حدود 2000 دانشجوی جدید در دوره‌های دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در دانشگاه آزاد ساری در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: زیرساخت‌ها و زمینه‌ها برای تحصیل شما فراهم شده و امروز این دانشگاه به مهمترین و موثرترین واحد دانشگاهی در مازندران تبدیل شده است.


دکتر نیاز آذری تعداد فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی را 31 هزار نفر اعلام کرد و افزود : برای اولین بار رشته دکترای پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در دفترچه ثبت نام آزمون قرار گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد ساری از تلاش مسئولین دانشگاه برای راه‌اندازی 15رشته جدید کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود : در حال حاضر 3 رشته دکترا و 25 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه راه‌اندازی شده و امیدواریم برای سال تحصیلی آینده در 40 رشته کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش کنیم.


وی توجه به ارزش‌ها و فرهنگ را در محیط دانشگاه متذکر شد و تصریح نمود: دانشگاه دارای فرهنگ مشخص و مدون است و نمی‌تواند تابع خرده فرهنگ‌ها باشد و فرهنگ دانشگاه فرهنگ نظام است که باید دانشجویان آن را رعایت نمایند.


دکتر نیازآذری در پایان تاکید کرد: فضای دانشگاه آزاد اسلامی ساری فضای دوستی و تعامل است ما به دانشجویان عزیز عشق می‌ورزیم و دانشجو را مهمترین عنصر دانشگاه می‌دانیم و برای همه شما هم فردایی روشن و موفقیت آمیز را آرزومندیم.


در این همایش از استاد اردلان از اساتید برجسته دانشگاه آزاد اسلامی ساری که به افتخار بازنشستگی نائل آمد و 14 دانشجوی رتبه 1 ورودی جدید و جمشید امامی مسن‌ترین دانشجوی سال تحصیلی جدید با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

کلمات کلیدی: همایش دانشجویان جدید، سال تحصیلی جدید، دانشگاه آزاد ساری، تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی ساری

آمار بازدید: 423 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image