ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح مسجد در دانشگاه آکسفورد (26 مهر 91)

افتتاح مسجد در دانشگاه آکسفورد (26 مهر 91)

با افتتاح مسجد در دانشگاه آکسفورد، اکنون دانشجویان و مسوولان مسلمان این دانشگاه می‌توانند در داخل دانشگاه به عبادت بپردازند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مسجد در ساختمان روبرت هوک واقع شده و به طور رسمی افتتاح شد.


این مکان سوای بر محل عبادت، مکانی برای برگزاری مراسم‌های مختلف دین اسلام خواهد بود. همچنین در این مکان محل وضو گرفتن مجزا برای زنان و مردان تعبیه شده است.


به گزارش ایسنا به نقل از «education tour» این مسجد در 24 ساعت شبانه‌روز در دسترس خواهد بود و اتحادیه جمعیت دانشجویی مسلمان دانشگاه آکسفورد مدیریت این مسجد را بر عهده خواهد داشت.


آیان حسین رییس اتحادیه جمعیت دانشجویی مسلمان دانشگاه آکسفورد ضمن ابراز رضایت از اقدام دانشگاه آکسفورد مبنی بر اختصاص فضایی برای ایجاد این مکان مقدس اذعان کرد، برای مدت زیاد دانشگاه آکسفورد مکان مخصوصی برای عبادت دانشجویان مسلمان نداشت اما اکنون همه دانشجویان مسلمان از این اتفاق خرسند و راضی هستند.


در همین خصوص آندره همیلتون معاون و استاد دانشگاه آکسفورد، اعلام کرد: دانشگاه آکسفورد یک دانشگاه بین‌المللی است، به همین منظور این اقدامات برای برآورده کردن نیاز دانشجویان الزامی است.

کلمات کلیدی: دانشگاه آکسفورد، مسجد دانشگاه آکسفورد، عبادت در دانشگاه آکسفورد، جمعیت دانشجویی مسلمان دانشگاه آکسفورد

آمار بازدید: 340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image