ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سوءاستفاده از اطلاعات شخصی دانشجویان و فعالیت گروه‌های شیطان پرستی در دنیای مجازی (25 مهر 91)

سوءاستفاده از اطلاعات شخصی دانشجویان و فعالیت گروه‌های شیطان پرستی در دنیای مجازی (25 مهر 91)

رئیس پلیس سایبری استان سمنان با اشاره به مخاطرات دنیای مجازی، نسبت به سوء استفاده از اطلاعات شخصی افراد در سایت‌های اجتماعی، تخلیه حساب افراد توسط فروشگاه­‌های مجازی جعلی،فعالیت گروه‌های شیطان پرستی و ضد مذهبی در دنیای مجازی و غیره به دانشجویان هشدار داد.




به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، سرهنگ میراحمدی در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز سمنان خاطر نشان کرد: دنیا در حال پیشرفت است و ما باید بیشتر مراقب فضاهای مجازی که دشمن می‌خواهد از این راه باعث انحراف و نابودی جوانان شود باشیم.


وی همچنین با پخش کلیپی به بیان خطراتی که از اینترنت سرچشمه می‌گیرد پرداخت و مطالبی را در مورد ورود به سایت شخصی افراد و سوء استفاده از اطلاعات شخصی آنها، تخلیه حساب افراد توسط فروشگاه­‌های مجازی جعلی، فروش داروهای غیرمجاز، فعالیت گروه‌های شیطان پرستی و ضد مذهبی و غیره در فضای مجازی به دانشجویان ارائه داد.



خیاطیان رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان نیز در این مراسم گفت: دانشگاه پیام نور در سطح کشور دارای یک میلیون و 200 هزار دانشجو است که این تعداد دانشجو در برگیرنده یک سوم دانشجویان دانشگاه‌های دولتی کشور است.


وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور توانسته یکی از بزرگترین معضلات آموزشی کشور را حل کند و آن هم تحصیل دانشجویان در شهر محل سکونت خودشان است که این امر صرفه‌جویی در وقت و هزینه دانشجویان و استفاده بهینه از زمان را در پی دارد.


خیاطیان در مورد پیشرفت چشمگیر دانشگاه در حوزه فناوری اطلاعات در سراسر کشور، افزود: دانشگاه پیام نور دارای کتابخانه دیجیتالی است که دارای 25 هزار جلد کتاب می‌باشد.


رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان خطاب به دانشجویان گفت: دانشگاه محل تحصیل است، اگر می خواهید در جامعه فعال و موثر باشید باید در کنار علم اندوختن به کسب مهارت نیز بپردازید و دانشگاه نیز از فعالیت‌ها و تلاش‌های علمی، فرهنگی و مذهبی شما استقبال خواهد کرد.


کبریایی زاده رییس دانشگاه پیام نور سمنان نیز دانشگاه را کانون پرورش علم و فرهنگ و وظیفه دانشگاهیان را تولید علم خواند و گفت: دانشگاه پیام نور در سراسر ایران دارای بیش از 500 مرکز و واحد آموزشی است. این دانشگاه در بین دانشگاه‌های دولتی از نظر جمعیت مقام اول و بین دانشگاه‌های مجازی جهان، مقام ششم را دارا است.


وی افزود: این مرکز دانشگاهی در سال 1373 تنها با دارا بودن یک شاخه تحصیلی یعنی مدیریت بازرگانی شروع به کار کرده است و در حال حاضر دارای رشته‌های مختلف در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد است و تلاش دانشگاه بر این بوده است که رشته‌های فنی مهندسی و هنر را نیز به رشته‌های این دانشگاه بیافزاید.

کلمات کلیدی:اطلاعات شخصی دانشجویان، گروه‌های شیطان پرستی، دنیای مجازی، پلیس سایبری استان سمنان، سوءاستفاده از اطلاعات شخصی دانشجویان

آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image