ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش 4200 طرح تحقیقاتی دانشجویی در حوزه پزشکی تولید شده است (24 مهر 91)

4200 طرح تحقیقاتی دانشجویی در حوزه پزشکی تولید شده است (24 مهر 91)

دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت گفت: فعالیت این کمیته جهش چشمگیری داشته به طوریکه موفق به تولید 42 طرح مقاله دانشجویی و چهار هزار و 200 طرح تحقیقاتی دانشجویی در کشور شده است.


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سعید سقا حضرتی افزود: کمیته تحقیقات دانشجویی کشور اخیراً با ارزشیابی پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی به این داده دست یافت که تحقیقات دانشجویی بعد از دو دهه فعالیت خود، نقش ارزنده‌ای درباره تحقیقات علمی و پژوهشی داشته و در تولید علم بازوان توانمند مسئولان دانشگاه‌ها بودند.

دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت افزود: اگر چه عده‌ای مطرح کردند که اگر دانشجویان دانشگاه‌ها وارد بحث‌های اجرایی و سیاستی دانشگاه شوند در آموزش پژوهشگران جوان موفق نخواهیم بود، اما برگزاری این کنگره‌ها ثابت کرده پرداختن به علم و پژوهشی که کمیته‌های دانشجویی دنبال می‌کنند منافاتی با آموزش ندارد.

وی با اشاره به اینکه 150 کمیته دانشجویی در سطح کشور فعال است، اضافه کرد: همه کمیته‌های دانشجویی کشور از استعداد بسیار بالایی برخوردار بوده و دانشگاه‌های دیگر از جمله دانشگاه آزاد برای ورود به بخش ما تلاش زیادی دارند. این نشان از فراهم شدن بستر مناسب برای کارهای علمی و پژوهشی در سطح کشور است.

حضرتی افزود: کمیته دانشجویی در زمینه پژوهش دانشجویی، جهش چشمگیری داشته به طوری که موفق به تولید 42 طرح مقاله دانشجویی و 4هزار و 200 طرح تحقیقاتی دانشجویی درسطح کشور شده است.

دبیر کشوری کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه باید تحقیقات بین دانشجویی را گسترش داد، گفت: باید با استفاده از این طرح‌های کاربردی، متناسب با محورهای تحقیقاتی پیش رفت دکتر حضرتی، تهیه و ابلاغ دستورالعمل اجرایی نحوه امتیازدهی به فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر و تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان و اخذ مجوز امتیاز مجله علمی و پژوهشی برای پنج کمیته تحقیقات دانشجویی کشور را از اقدامات مهم کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت عنوان کرد.

کلمات کلیدی: طرح تحقیقاتی دانشجویی، طرح تحقیقاتی پزشکی، کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت، تحقیق دانشجویی، طرح مقاله دانشجویی

آمار بازدید: 347 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image