ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد شیب تند کمیت در دانشگاه آزاد در حال کاهش است (24 مهر 91)

شیب تند کمیت در دانشگاه آزاد در حال کاهش است (24 مهر 91)

رییس دانشگاه آزاد زنجان گفت: شیب تند کمیت در دانشگاه آزاد در حال آرام شدن است و بنای دانشگاه بر ارتقای کیفیت می‌باشد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا منطقه زنجان، اصغر پرتوی در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود واحد زنجان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به جامعه دانشگاهی با اشاره و تأکید بر موضوع فرهنگ دانشگاهی و اثرات اجتماعی آن، افزود: دانشگاه جایگاهی مقدس دارد، رفتار و سلوک دینی و اسلامی جامعه دانشگاهی مطالبه‌ای عمومی است، لذا دانشگاهیان باید به جایگاه و نقش خویش در جامعه آگاهی و توجه داشته باشند.


وی اضافه کرد: دانشجو، شهروندی منظم و قانون‌مدار است که در جامعه امر به معروف و نهی از منکر را جدی می‌گیرد و در سامان دادن به امور جامعه نقش‌آفرینی می‌کند.


این مسئول، دانشجویان را سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: شما اکنون به عضویت خانواده بزرگ آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی پیوسته‌اید. با تحصیل و تحقیق و تهذیب مدافع دانشگاه آزاد باشید.


رییس دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به سه دهه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: پویایی و حرکت رو به جلو مهم‌ترین خصیصه این دانشگاه طی سه دهه گذشته است، چرا که در دانشگاه آزاد، سکون و سکوت معنی ندارد.


پرتوی ادامه داد: دانشگاه آزاد 3 دهه از فعالیت خود را پشت سر گذاشته و به اهداف ترسیم شده هر دهه دست یافته است. دهه سوم مبتنی بر ارتقای کیفیت بود که اثرات این فعالیت بزرگ در گوشه و کنار کشور به وضوح دیده می‌شود. آغاز دهه چهارم برای دانشگاه آزاد اسلامی نوید رقابت در عرصه جهانی است، دست‌یابی به این هدف بزرگ با توجه به گذشته دانشگاه آزاد اسلامی موضوعی خارج از تصور نیست.


وی در خصوص منابع درآمدی دانشگاه آزاد اسلامی نیز اظهار کرد: شهریه‌های اخذ شده از دانشجویان تنها منبع درآمد این دانشگاه است و با توجه به سیاست‌های اعلام شده مسئولان دانشگاه، تلاش می‌شود بار سنگین شهریه از دوش دانشجویان با جایگزین کردن سایر منابع درآمدی کاهش یابد.


وی در ادامه به فعالیت‌ها و تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در ابتدای خردادماه سال 64 تأسیس شد و در حال حاضر با 14 هزار دانشجو، بیش از 35 هزار فارغ‌التحصیل، 135 هزار مترمربع فضای آموزشی، 320 عضو هیئت علمی تمام‌وقت، بزرگ‌ترین مجموعه دانشگاهی استان زنجان می‌باشد.


رییس دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به موفقیت‌های دانشجویی این واحد، یادآور شد: دانشجویان واحد زنجان طی سال‌های متوالی توانسته‌اند افتخارات بزرگی را در عرصه‌های علمی، پژوهشی و ورزشی نصیب استان و کشور کنند. تیم بتن گروه عمران این دانشگاه طی یک سال توانسته است 7 مقام کشوری را کسب نماید و امسال نیز این تیم توانست مقام اول کشور را در بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی کسب کند. همچنین ورزشکاران این دانشگاه توانسته‌اند در مسابقات منطقه‌ای، ملی و جهانی بدرخشند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد زنجان، کیفیت دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، ارتقای کیفیت دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 351 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image