ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه روند جدید ازدواج‌های دانشجویی (22 مهر 91)

روند جدید ازدواج‌های دانشجویی (22 مهر 91)

دبیر سابق ستاد ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های استان خوزستان با بیان اینکه با توجه به نهادینه شدن و احیاء سنت توجه به امر ازدواج در دانشگاه‌ها، تشکیلات ستادی و الزام دانشگاه‌ها به برگزاری جشن‌های ازدواج دانشجویی از امسال برداشته شد، گفت: دانشگاه‌ها از امسال به‌صورت اختیاری می‌توانند برای مزدوجین نو پیوند دانشجو، جشن‌هایی را برگزار کنند.



حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالباری جوانمردزاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا منطقه خوزستان، اظهار داشت: روال قبلی برگزاری جشن‌های ازدواج دانشجویی از امسال منتفی شد اما تاکید داریم روسای دانشگاه‌ها حمایت‌های معنوی خود را در این امر با تکیه بر دفاتر نهاد و برگزاری کارگاه‌هایی جهت ایجاد یک فضای آگاهانه و تعریف الگوی ساده و تمام عیار اخلاقی، استمرار دهند.


وی افزود: در واقع اکنون از دانشگاه‌ها می‌خواهیم ضمن منحل نکردن ستاد ازدواج دانشجویی، جنبه تاکید اخلاقی بر این سنت حسنه را هم‌چنان ادامه دهند؛ زیرا با توجه به آنکه توجه به امر ازدواج تاکید بر سنت پیامبر(ص) است، چه ستاد باشد چه نباشد، همه اقشار و به‌ویژه مسئولان دانشگاه‌ها موظف هستند در جهت ایجاد رغبت بیشتر، روحیه همدلی و تعاون دانشجویان جوان متاهل حمایت‌های لازم را انجام دهند.


دبیر سابق ستاد ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های خوزستان تاکید کرد: حمایت از ازدواج دانشجویی بعنوان یکی از شعائر اسلامی و یک امر حسنه، تکلیف و وظیفه‌ای عمومی‌ است؛ بنابراین به همه مسئولان مربوطه برای کمک در جهت بسط امر ازدواج و حمایت‌های مالی تاکید داریم تا یک فضای تعامل و افزایش رغبت در این زمینه ایجاد شود.


جوانمردزاده یادآور شد: هدف از این برنامه از ابتدا، احیای فضای تشویق و رغبت در دانشگاه‌ها و همچنین ترسیم یک الگوی ساده همراه با آگاهی و روشنفکری بیشتر در این زمینه بود که این اهداف حاصل شد و این روحیه خیرخواهانه، دلسوزانه و همکاری در دانشگاه‌ها شکل گرفت.


وی ادامه‌داد: با توجه به این مسائل، الزام و زمان مشخصی برای برگزاری جشن‌های ازدواج دانشجویی به دانشگاه‌ها اعلام نمی‌شود و هر دانشگاه به اقتضای شرایط خود در این زمینه مختار است.

کلمات کلیدی: ازدواج دانشجویی، شرایط جدید ازدواج دانشجویی، ستاد ازدواج دانشجویی، جشن ازدواج دانشجویی

آمار بازدید: 583 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image