ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت قطب علمی معماری شد (22 مهر 91)

دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت قطب علمی معماری شد (22 مهر 91)

دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت از سوی وزارت علوم و فناوری به عنوان قطب علمی معماری و شهرسازی اسلامی کشور انتخاب شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید نقره کار - رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در جمع دانشجویان مقطع دکتری جدیدالورود که در این دانشکده برگزار شد، گفت: دانشجویان دکتری وظیفه سنگینی در جامعه و دانشگاه دارند، یکی از این وظایف حل مشکلات مردم و جامعه به صورت علمی است و پایان نامه های دانشجویی نیز باید در راستای حل مشکلات کشور به صورت کاربردی باشد.

وی یادآورشد: از طرف وزارت علوم دانشکده معماری و شهرسازی علم و صنعت به عنوان قطب علمی معماری و شهرسازی اسلامی کشور معرفی شده است، دانشجویان باید در انتخاب موضوعات پایان نامه‌های خود به این مسئله توجه داشته باشند.

رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت های بالای معماری و شهرسازی اسلامی گفت: ما باید از ظرفیت های بالای معماری و شهرسازی اسلامی بر اساس نیازهای امروز جامعه بیشترین استفاده را ببریم و این معماری را باید بر اساس شرایط و نیازهای امروز جامعه کاربردی کنیم. چرا که معماری و شهرسازی اسلامی به همه ابعاد وجودی انسان توجه دارد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علم و صنعت، دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت، قطب علمی معماری، معماری و شهرسازی

آمار بازدید: 1813 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image