ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیگیری ترک دخانیات دانشجویان و کارمندان در کلینیک دانشگاه تهران (22 مهر 91)

پیگیری ترک دخانیات دانشجویان و کارمندان در کلینیک دانشگاه تهران (22 مهر 91)

در پی برگزاری نمایشگاه "زندگی بدون دخانیات" در دانشگاه تهران، مدیرکل اداره بهداشت و درمان این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه سن مصرف دخانیات در کشور رو به کاهش است و به تبع این کاهش به دانشگاه نیز انتقال می‌یابد، هدف این نمایشگاه افزایش سطح آگاهی دانشجویان و اطلاع‌رسانی است.



دکتر چیت‌ساز در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این نمایشگاه ادامه نمایشگاه سال گذشته با همین عنوان اما در سطح گسترده‌تر است، اظهار کرد: امسال علاوه بر اطلاع‌رسانی با حضور دکتر متخصص و مشاوره رایگان برای ترک سیگار و دیگر دخانیات در نمایشگاه پیش‌بینی شده است.


وی افزود: این درمان در کلینیک دانشگاه پیگیری شده و توسط پزشک متخصص دوره درمان تکمیل می‌شود.


چیت‌ساز با بیان اینکه در کلینیک دانشگاه بحث درمان عمومی و تخصصی دانشجویان و کارمندان دانشگاه تهران را در برنامه داریم، تصریح کرد: ورود به این کلینیک برای عموم آزاد است؛ اما برای دانشجویان و کارمندان دانشگاه تهران تخفیف در نظر گرفته می‌شود.


مدیرکل اداره بهداشت و درمان دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه نیز گفت: دانشجویانی که نیاز داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

کلمات کلیدی: دانشگاه تهران، کلینیک دانشگاه تهران، نمایشگاه زندگی بدون دخانیات، ترک سیگار دانشجویان، ترک سیگار کارمندان دانشگاه

آمار بازدید: 287 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image