ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی ایجاد رشته فرش ماشینی در دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل (21 مهر 91)

ایجاد رشته فرش ماشینی در دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل (21 مهر 91)

رییس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل، گفت: با پیگیری‌های انجام شده رشته‌های گرافیک، شبکه‌های کامپیوتری و فرش ماشینی در مقطع کاردانی به مجموع رشته‌های این مرکز اضافه می‌شود.



رضا عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در آران وبیدگل، به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس دانشگاه علمی کاربردی کشور، اظهار کرد: از سال 1379 این مرکز با دو رشته تحصیلی در مقطع کاردانی شروع به فعالیت کرده است.


وی با بیان اینکه این مرکز مانند سایر دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور دارای نظام آموزشی ترمی و پودمانی است، اظهارکرد: در حال حاضر 900 دانشجو در 25 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی ترمی و پودمانی در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل تعداد دانشجویان نظام آموزشی پودمانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی 550نفر و در نظام ترمی را 350 نفر اعلام کرد و افزود: از اهداف اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی ایجاد زمینه مناسب آموزش عالی بر مبنای نیازهای مهارتی منطقه است.


وی در ادامه، گفت: در همین راستا برای رفع نیازهای بخش صنعت فرش ماشینی در این شهرستان این دانشگاه از بهمن ماه سال‌جاری در رشته فرش ماشینی دانشجو می‌پذیرد.


عظیمی با اعلام اضافه شدن دو رشته تحصیلی دیگر به مجموع رشته‌های تحصیلی این دانشگاه، تصریح کرد: رشته گرافیک و شبکه‌های کامپیوتری در مقطع کاردانی به مجموع رشته‌ها این مرکز اضافه شده است.


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل در ادامه از درخواست اضافه شدن رشته فن‌آوری اطلاعات با گرایش طراحی صفحات وب در این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم طی مدت کوتاهی با اضافه شدن ساختمان جدید و رشته‌های دیگر به مجموع آموزشی این مرکز تعداد دانشجویان به سه هزار نفر ارتقا یابد.


وی احداث نمازخانه در این مرکز را از اقدامات توسعه‌ای اخیر دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل اعلام کرد و افزود: در سال‌ جاری با خریداری زمینی به متراژ 1000 متر مربع جهت احداث سالن ورزشی گامی دیگر جهت رشد طرح‌های توسعه‌ای در این مرکز برداشته شده است.


عظیمی با بیان اینکه ساختمان نیمه تمام آموزشی تا به‌ حال50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهاکرد: جهت بهره‌برداری از ساختمان آموزشی جدید ظرف مدت دو سال آینده 10میلیارد ریال دیگر اعتبارات لازم است.

کلمات کلیدی: رشته فرش ماشینی، علمی کاربردی، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل، آران و بیدگل

آمار بازدید: 522 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image