ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش قیمت غذا تا سقف 1500تومان برای دانشجویان موسسات غیرانتفاعی (خرداد 91)

افزایش قیمت غذا تا سقف 1500تومان برای دانشجویان موسسات غیرانتفاعی (خرداد 91)

افزایش قیمت غذا تا سقف 1500تومان برای دانشجویان موسسات غیرانتفاعی


به دنبال عدم افزایش نرخ غذای موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی و با توجه به افزایش دستمزدها، نامه ای از سوی رئیس اتحادیه موسسات غیرانتفاعی با ارائه 2پیشنهاد به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارسال شد که یکی از این پیشنهادات افزایش قیمت غذا بود.

علی آهون‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز نگرانی از عدم افزایش قیمت ژتون غذا در موسسات غیردولتی غیرانتفاعی و با بیان اینکه موسسات مذکور از یارانه دولت بهره مند نیستند، بر تغییر قیمت غذا تاکید کرد و گفت: هنوز به اتحادیه موسسات غیردولتی غیرانتفاعی اجازه افزایش قیمت ژتون غذا داده نشده است که مشکلات خاص خود را برای ما ایجاد کرده است.

وی با یادآوری این موضوع که برای هر دانشجوی دولتی سرانه 500 هزار تومانی یارانه رفاهی پرداخت می شود که دانشگاهها می توانند از آن محل برای دانشجویان هزینه کنند، اظهار داشت: برای رفع این مشکل مجبور شدیم از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درخواست کمک و ارائه 2 پیشنهاد کنیم.

به گفته این مقام مسئول اتحادیه موسسات غیردولتی غیرانتفاعی، در این نامه درج شد که اگر چه درصد افزایش قیمت اقلام اعلام شده توسط بانک مرکزی با قیمتهای موجود در بازار تفاوت معناداری دارد اما با در نظر گرفتن افزایش دستمزدها، افزایش قیمت حاملهای انرژی و افزایش نرخ خدمات به نظر می رسد افزایش قیمت ژتون غذای دانشجویان در دانشگاههای غیردولتی غیرانتفاعی اجتناب ناپذیر است.

آهون‌منش ادامه داد: به منظور در پیش گرفتن رویه واحد و اجتناب از هرج و مرج در قیمت غذاهای ارائه شده در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی 2 پیشنهاد در نامه به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارائه شد.

" افزایش یارانه پرداختی به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی حداقل به میزان 2.5 برابر مبالغ فعلی و ابلاغ سریع آن" و " در صورت عدم امکان افزایش یارانه پرداختی توسط صندوق و باقی ماندن یارانه پرداختی به میزان فعلی صدور مجوز برای افزایش قیمت ژتون غذای دانشجویی با میانگین قیمت 1500 تومان برای هر پرس" دو محور پیشنهادی اتحادیه موسسات غیردولتی غیرانتفاعی به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بود که از سوی آهون‌منش اعلام شد.
خبرگزاری مهر


آمار بازدید: 891 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image