ارتباط مستقیم با 30750 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش مبلغ تسهیلات اعطایی (وام ازدواج، وام جهیزیه و ...) به دانشجویان (19 مهر 91)

افزایش مبلغ تسهیلات اعطایی (وام ازدواج، وام جهیزیه و ...) به دانشجویان (19 مهر 91)

معاون مالی و اعتباری مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان ایران از افزایش مبلغ تسهیلات اعطایی به دانشجویان خبر داد.



مهدی نخستین‌ مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: با توجه به مصوبه اخیر، از ابتدای امسال مبلغ تسهیلات اعطایی به دانشجویان افزایش می‌یابد و در این راستا مبلغ وام عادی از 400 هزار تومان به 560 هزار تومان و مبلغ وام اضطراری به 250 هزار تومان افزایش یافت.


وی افزود: وام ازدواج نیز برای هر زوج از یک میلیون و 200 هزار تومان به یک میلیون و 600 هزار تومان، وام جهیزیه تا 3 میلیون تومان و وام نشر نیز تا یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت.


نخستین‌ مرتضوی خاطرنشان کرد: سعی داریم در دانشگاه‌های علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی، دانشگاه‌های سراسری و مناطق محروم مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان را توسعه دهیم. در اين راستا دانشجو برای دریافت تسهیلات يا باید تحت پوشش آن شعبه باشد و یا در سیکل تسویه دانشگاه قرار گیرد.


وی اظهار کرد: دانشجويان و کارمندان رسمی و پيمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غيردولتی سراسر کشور، اعضای هيات علمی سراسر کشور، پژوهشگران تمام‌وقت مراکز پژوهشی سراسر کشور، اعضای تمام‌وقت جهادهای دانشگاهی سراسر کشور و خيرين و نيکوکارانی که مايل باشند می‌توانند در صندوق حساب سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز افتتاح کنند.


نخستین‌مرتضوی تصریح کرد: مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجويان ايران يكی از مؤسسات ده‌گانه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی است كه با هدف كمك به دانشجويان در سال 82 به‌صورت رسمی افتتاح شد و هم‌اکنون تعداد اعضای صندوق 12 هزار و 354 نفر است و تاكنون 11 هزار و 283 فقره تسهيلات به متقاضيان اعطا شده است.


وی خاطرنشان کرد: متقاضيان برای اعلام درخواست، آگاهی از مدارک مورد نیاز و شرایط اعطای تسهیلات به سایت مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجویان مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: وام دانشجویی، وام ازدواج، وام جهیزیه، افزایش وام دانشجویی، افزایش مبلغ تسهیلات اعطایی به دانشجویان، مؤسسه قرض‌الحسنه دانشجويان

آمار بازدید: 2685 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image