ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی راه اندازی شعب دانشگاه‌هاي برتر ایران در خارج از كشور (18 مهر 91)

راه اندازی شعب دانشگاه‌هاي برتر ایران در خارج از كشور (18 مهر 91)

مديركل شوراي گسترش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از امكان ايجاد شعب دانشگاه‌هاي برتر ايران در خارج از كشور و همچنين ايجاد دوره‌هاي مشترك با دانشگاه‌هاي خارجي خبر داد.



ابوالفضل حسني در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه اين موضوع در شوراي گسترش با جديت در حال پيگيريست، اظهار كرد: در حال حاضر آيين‌نامه آن توسط وزير علوم ابلاغ شده است و اكنون در حال تهيه دستورالعمل اجرايي هستيم.


وي ابراز اميدواري كرد كه با برگزاري دو جلسه ديگر تا هفته آينده دستورالعمل اجرايي تهيه و به دانشگاه‌ها ابلاغ شود.


حسني با بيان اينكه در حال حاضر با معاونت بين‌الملل در حال مذاكره هستيم، تصريح كرد: در حال حاضر دانشگاه‌هايي هستند كه درخواست ايجاد دوره‌هاي مشترك را داده‌اند كه اگر آيين‌نامه اجرايي شود، امكان ايجاد شعبات دانشگاه‌هاي خارجي و تربيت دانشجوي مشترك به وجود مي‌آيد.


مديركل شوراي گسترش وزارت علوم در پايان افزود: در حال حاضر پيشنهاداتي را از دانشگاه‌هاي صنعتي شريف، اميركبير، تهران و تربيت مدرس براي ايجاد شعبات خارجي و همچنين دانشگاه‌هايي از استراليا و روسيه براي برگزاري دوره‌‌هاي مشترك داريم.

کلمات کلیدی: شعبه های خارجی دانشگاههای ایران، دانشگاههای برتر ایران، ايجاد شعب دانشگاه‌هاي برتر ايران در خارج از كشور، ايجاد شعبات خارجي دانشگاهها

آمار بازدید: 482 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image