ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رییس صندوق رفاه دانشگاه آزاد کرمانشاه: محدودیتی در پرداخت وام به دانشجویان نداریم (17 مهر 91)

رییس صندوق رفاه دانشگاه آزاد کرمانشاه: محدودیتی در پرداخت وام به دانشجویان نداریم (17 مهر 91)

رییس صندوق رفاه دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، گفت: محدودیتی در پرداخت وام به دانشجویان نداریم.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهي» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه کرمانشاه، مرضیه نیک‌نژاد با اعلام اين خبر، اظهار كرد: تاکنون به کلیه دانشجویانی که برای دریافت تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد واحدکرمانشاه مراجعه کرده‌اند، در صورت داشتن شرایط، وام پرداخت شده است.



وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با استفاده از منابع مالی دانشگاه بیش از 11 میلیارد ریال وام و تسهیلات دانشجویی به دانشجویان این واحد دانشگاهی پرداخت کرده ایم.



نیک نژاد ضمن قدردانی از همکاری مناسب صندوق رفاه وزارت علوم با دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: با تخصیص اعتبار از وسوی وزارت علوم، توانستیم 476 مورد وام به دانشجویان این واحد دانشگاهی پرداخت کنیم.



رییس صندوق رفاه دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه با بيان اينكه در سال گذشته نیز از محل منابع واحد مبلغ یک میلیارد تومان به يك‌هزار و 770دانشجو وام داده شده است، تصريح كرد: از اقدامات مناسبی که از زمان رييس جديد دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است، بحث واگذاری اختیار به مناطق و واحدهاست. این موضوع تاثیر بسیار مثبتی در ارایه خدمات به دانشجویان این دانشگاه دارد و باعث رضایت مندی آنها در طول چند ماه گذشته می‌شود.



نیک‌نژاد گفت: دانشجویی وجود ندارد که به دلیل بدهی شهریه از امتحان محروم شود. خوشبختانه همکاری نزدیک واحد شهریه و صندوق رفاه دانشجویی باعث شده است تا به منظور تسهیل شهریه دانشجویان، تمهیداتی در این راستا صورت گیرد.



وی افزود: تسهیلاتی که به دانشجویان ارایه می‌شود، شامل انواع وام‌های تامین شهریه(کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت)، کمک هزینه تحصیلی، اجاره مسکن، ازدواج و وام های ضروری است.


کلمات کلیدی: صندوق رفاه دانشگاه آزاد کرمانشاه، دانشگاه آزاد، صندوق رفاه، پرداخت وام به دانشجویان، وام دانشجویی، وام شهریه دانشجویی، وام ازدواج

آمار بازدید: 1615 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image