ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‌اندازي رشته پزشک خانواده در دانشگاه علوم پزشكي تهران تا بهمن (14 مهر 91)

راه‌اندازي رشته پزشک خانواده در دانشگاه علوم پزشكي تهران تا بهمن (14 مهر 91)

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه تمامی ساز و کارهای راه‌اندازی رشته پزشک خانواده در دانشگاه آماده شده است، گفت: این رشته در دوره تخصصی راه‌اندازی می‌شود و دانشجویان دوره‌های آموزشی خود را به صورت متناوب در دانشگاه و محل کار می‌گذرانند.



دکتر محمد جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، از راه‌اندازی رشته پزشک خانواده تا نیمه دوم سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و افزود: خوشبختانه در حال حاضر تمامی ساز و کارهای راه‌اندازی این رشته در دانشگاه به اتمام رسیده و تمام تلاش دانشگاه بر این است که از نیمه دوم سال جاری یعنی از بهمن ماه پذیرش دانشجویان در این رشته را شروع کنیم.


وی در ادامه با بیان اینکه پزشک خانواده در مقطع تخصصی در دانشگاه راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر برنامه آموزشی اين رشته مصوب شده است و به دلیل اینکه ساز و کارهای اجرایی آن از نظر نحوه آموزش در حال پیگیری است و نیازمند این هستیم که هماهنگی‌هایی در دانشکده انجام شود این رشته با کمی تاخیر راه‌اندازی می‌شود.


دکتر جلیلی همچنین با بيان اینکه نوع آموزش دانشجویان در رشته پزشک خانواده متفاوت‌تر از سایر رشته‌های تخصصی است، اظهار کرد: کسانی که در این رشته تحصیل می‌کنند قرار نیست چند سالی از فیلدکاری خود جدا و در دانشگاه تحصیل کنند بلکه آنها باید به صورت متناوب، دوره‌هایی را در دانشگاه طی کنند و بخشی از آموزش خود را نیز در همان محل کار خود ببینند.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه رشته پزشک خانواده برای اولین بار در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود، گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در این رشته بستگی به تقاضا دارد و حد‌و نصاب‌ها دارد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشكي تهران، رشته پزشک خانواده، رشته پزشک خانواده در دانشگاه علوم پزشكي تهران، علوم پزشکی، ظرفیت پذیرش رشته پزشک خانواده، پزشک خانواده

آمار بازدید: 435 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image