ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور جدیدترین اخبار کنکور 96 + آمار شرکت کنندگان کنکور96

جدیدترین اخبار کنکور 96 + آمار شرکت کنندگان کنکور96

جدیدترین اخبار کنکور 96 + آمار شرکت کنندگان کنکور96 در این بخش ارائه شده است.



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 46 هزار داوطلب در مهلت مجدد آزمون سراسری سال 96 خبر داد و گفت: آزمون سراسری در روزهای پانزدهم و شانزدهم 96 برگزار خواهد شد.



دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: در مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 که از روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن ماه سال 95 تا اول اسفند ماه 95 شروع شده بود تعداد 881 هزار و 644 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.



وی در ادامه‌ تصریح کرد: برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده و یا به هر دلیل دیگری در آزمون سراسری 96 ثبت‌نام نکرده بودند مهلت مجددی از یکشنبه پانزدهم اسفند ماه سال 95 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org آغاز شده بود که در روز چهارشنبه هجدهم اسفند ماه سال 95 پایان پذیرفت.



مشاور عالی سازمان آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 18 اسفند فرصت دارند در آزمون سراسری 96 ثبت‌نام کنند.



دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1396 برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام یعنی از تاریخ 19 بهمن‌ماه تا اول اسفندماه 1395 موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده و یا به هر دلیل دیگری نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند، امروز چهارشنبه 18 اسفند پایان می‌پذیرد.



وی در ادامه تصریح کرد: لذا این قبیل از داوطلبان فرصت دارند حداکثر تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 18 اسفندماه سال 1395 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های این سازمان در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از نام نویسی بیش از 6 هزار داوطلب در مهلت تمدید شده ثبت نام آزمون سراسری سال آینده خبر داد و گفت: داوطلبان تا پایان روز چهارشنبه 18 اسفندماه 95 فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.



دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبانی که در مهلت تعیین‌شده موفق به دریافت سوابق تحصیلی نگردیده و یا به هر دلیل دیگر نتوانستند نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسری 96 اقدام نمایند، از ساعت 12 دیروز یکشنبه 15 اسفندماه 95 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است و روز چهارشنبه 18 اسفندماه 95 پایان می‌پذیرد.



وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 16 اسفندماه 95 تعداد 6 هزار و 14 داوطلب نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسری اقدام نموده‌اند.



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 888 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری 96 خبر داد و گفت: داوطلبان از 15 تا 18 اسفند ماه 95 مجددا فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.



دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس آمار اولیه گزارش شده تعداد 888 هزار و 644 داوطلب تا پایان وقت یکشنبه اول اسفندماه 95 برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 96 اقدام نموده‌اند. بدیهی است آمار نهایی شرکت‌کنندگان متعاقباً آن اعلام می‌شود.



وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که در مهلت تعیین شده یعنی از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه تا پایان وقت یکشنبه اول اسفند ماه جاری موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده و یا به هر دلیل دیگری نتوانسته اند در این آزمون ثبت نام نمایند مهلت مجددی برای ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ از روزیکشنبه ۱۵ اسفند ماه ۹۵ تا چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۵ در نظر گرفته شده است تا این گروه از داوطلبان بتوانند منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد:‌ ضمنا آن دسته از داوطلبانی در مهلت مقرر برای ثبت نام در آزمون سراسر ی ۹۶ اقدام ننموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل در مهلت مجدد تمدید شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.



منبع: ایسنا


آمار بازدید: 1325 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image