ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ صنعتی کرمانشاه

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ صنعتی کرمانشاه

از سال آینده صورت می‌گیرد: پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ صنعتی کرمانشاه


رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه توسعه تحصیلات تکمیلی را اصلی‌ترین چشم‌انداز این دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر علی اکبر اختری در جمع معاونین و مدیران این دانشگاه در شورای دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اشاره به توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه، اظهارکرد: دانشگاه صنعتی یکی از فعال ترین مراکز علمی و فرهنگی این استان است که سال ها از کمبود فضا و همکاری نامناسب نهادهای دولتی رنج برده است.

وی افزود: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با این وجود توانسته در توسعه علم و تکنولوژی در سطح استان کرمانشاه سهمی مؤثر داشته باشد.

اختری بدنه جوان و سبک دانشگاه صنعتی را یکی از مزایای بر جسته این دانشگاه دانست و تصریح کرد: این پتانسیل موجب نشاط و پویایی در این دانشگاه شده و با وجود چنین مزایایی، افقی روشن برای موفقیت ها و افتخارات بیشتر ترسیم می‌شود.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تفاوت کمیتی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اصفهان تنها در چند رشته اندک است، گفت: برای ایجاد زیرشاخه های بیشتر در رشته های فنی این دانشگاه، بذرهای لازم کاشته شده و در آینده ای نزدیک این بذرها به سرشاخه های متعددی تبدیل خواهد شد.

اختری با تأکید بر اینکه اکنون به دنبال توسعه رشته های بین رشته ای و همچنین تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه هستیم، اظهار کرد: ارائه مقطع دکترا نیازمند به حد نصاب رسیدن شمار دانشیاران در هر دانشگاه است و به دلیل به حد نصاب نرسیدن در دانشگاه صنعتی، برنامه ای با پژوهشگاه پلیمر در تهران برای اخذ دانشجویی مشترک اقدام کرده ایم.

به گفته اختری در این طرح مشترک ارائه مطالب آموزشی در دانشگاه صنعتی و مطالب پژوهشی در پژوهشگاه پلیمر انجام خواهد شد و در نتیجه دانشجوی این دانشگاه به صورتی هدفمند و کاربردی در زمینه موضوعات پژوهشی محیط پیرامون کار خواهد کرد.

وی افزود: امیدواریم سال آینده نسبت به پذیرش دانشجوی دکترا در دانشگاه صنعتی کرمانشاه اقدام شود.

آمار بازدید: 475 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image