ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه

تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه

معاون جدید بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان ابراز امیدواری کرد تا بتوان در کنار دیگر همکاران در هموار کردن مسیر برای تبدیل این دانشکده به دانشگاه بکوشیم.


شهرام ترحمی در حاشیه آئین معارفه معاونان بهداشت و غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: به طور قطع از تجربیات همکاران خود و معاونت پیشین در این بخس بهره خواهم برد.

وی افزود: جمعی اطراف من همگی از بزرگان فنی و اجرایی هستند که امید می‌رود در کنار یکدیگر بتوانیم در زمینه ارتقا و توسعه فعالیت‌ها در حوزه مربوطه بکوشیم.

معاون جدید بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: من برای احترام به مردم کار می‌کنم نه به خاطر کسانی که از آنان چیزی می‌خواهیم یا ترسی از آنان داریم.

ترحمی با بیان اینکه احترام به فرد و به کسانی که از ما طلب کمک دارند سرلوحه کار من خواهد بود یادآور شد: اگر احترام در سرلوحه کارها قرار گیرد به اهداف مد نظر می‌رسیم.

وی گفت: اگر در اعماق وجودی خود حس اعتماد به نفس را نداشته باشیم به طور قطع حرکت و تفکرمان دشوار خواهد شد.

ترحمی در پایان ابراز امیدواری کرد تا بتوان در کنار دیگر همکاران در هموار کردن مسیر برای تبدیل این دانشکده به دانشگاه بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام ترحمی معاون جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان تصدی ریاست مرکز بهداشت مسجد سلیمان، کارشناسی بیماری‌های آمیزشی ایدز و هپاتیت در اهواز و مدیری

آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image