ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی اعطای مجوز رشته‌های ماموریت‌گرا به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان

اعطای مجوز رشته‌های ماموریت‌گرا به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی گفت: دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، الگویی برای سایر مراکز آموزشی باشد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، دکتر تاجیک در جریان بازدید از دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، افزود: خوشبختانه این مرکز توانسته ارتباط مناسبی با صنعت داشته و در راستای علم افزایی و کار آفرینی اقدامات مناسبی انجام دهد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ، اظهار کرد: از نهادی انقلابی همچون جهاد دانشگاهی نیز انتظار این چنینی می رود که در راستای اشتغال زایی و تمرکز بر نیاز های منطقه ای جهادی وار قدم بردارد.

دکتر تاجیک بر تعامل و همکاری دو جانبه و استفاده از پتانسل علمی و اموزشی دانشگاه علمی کاربری جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

وی در رابطه با فضای فیزیکی و آموزشی این دانشگاه نیز، گفت: خوشحالیم که هم اکنون این دانشگاه توانسته فضای مناسب علمی و فرهنگی را برای دانشجویان و متقاضیان فراهم کند و پتانسل های ویژه‌ای جهت همکاری با سایر واحدهای علمی کاربردی دارد.

دکتر تاجیک در پایان ابراز امیدواری کرد: در راستای ماموریت و رسالتهای جهاد دانشگاهی مجوز رشته‌های علمی کاربردی به صورت ماموریت گرا متناسب با پتانسیل و ظرفیت علمی جهاد دانشگاهی به این دانشگاه اعطا شود.

آمار بازدید: 628 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image