ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجویان برنده بیشترین جوایز مد و لباس/ آمار مراکز دانشگاهی فعال در آموزش طراحی لباس

دانشجویان برنده بیشترین جوایز مد و لباس/ آمار مراکز دانشگاهی فعال در آموزش طراحی لباس

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با اشاره به تعریفی که از لباس دانشجویی در این کارگروه معین شده، لباسهای دانشجویی را دارای بیشترین جوایز جشنواره های مد و لباس معرفی کرد.

حمید قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به همکاری استادان حوزه مد و لباس با کارگروه ساماندهی، گفت: استفاده و بهره گیری از تجربیات استادان حوزه مد و لباس فقط محدود به لباس و لباس دانشجویی نیست. هم اکنون 70 مرکز علمی و دانشگاهی در کشور داریم که یا گروه مستقل طراحی پارچه، مد و لباس دارند یا ذیل سایر گروههای دانشگاهی به این رشته ها هم می پردازند.

وی ادامه داد: با اطمینان می توان گفت به جز برخی دانشگاههای شهرستانهای دور، تمام دانشگاهها در شورای راهبردی مد و لباس عضویت دارند و دارای یک نماینده رسمی هستند که در تمام جلسات شرکت می کنند.

قبادی همچنین در خصوص مد و لباس دانشجویی به برنامه های کارگروه ساماندهی مد و لباس اشاره کرد و گفت: کارگروه طرح " پرنیان " در دانشگاه الزهراء همچنان فعال و در سال تحصیلی جدید هم برای آسیب شناسی بیشتر، جلساتی برگزار شد. لباسهایی که توسط دانشجویان طراحی و دوخته شده هم اکنون در محل برگزاری نمایشگاه قرار دارند و استقبال خوبی از این نمایشگاه به عمل آمده است.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینکه در معاونت فرهنگی وزارت علوم هم کارگروهی برای طرح پرنیان تشکیل شده، اضافه کرد: این کارگروه وظیفه دارد طرح پرنیان را در دانشگاههای سراسر کشور گسترش دهد.

وی همچنین درباره حضور دانشگاهها در جشنواره های مد و لباس با تاکید بر اینکه دانشگاهها بر این جشنواره ها بسیار موثر هستند، گفت: جالب اینکه در جشنواره گذشته مد و لباس، بیشترین جایزه و بهترین رتبه ها را دانشجویان از آن خودشان کردند.

قبادی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس، " لباس فرم دانشجویی " طراحی و عرضه شود، تاکید کرد: ما به دنبال طراحی و عرضه مد و لباس دانشجویی نیستیم و اصلاً هم قرار نیست این موضوع باب شود ولی لباسی که کاربردشان توسط دانشجویان باشد، مد نظر کارگروه است.

وی ادامه داد: لباس دانشجویی به این معناست که پوشیده باشد، از طراحی مناسبی برخوردار است و فعال بودن یک دانشجو را در سن جوانی پاسخگو باشد. فاکتورهایی که دانشجو به راحتی می تواند یک لباس را بپوشد باید در طراحی و دوخت این لباسها رعایت شود.

آمار بازدید: 294 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image