ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی اولویت برنامه‌های دانشگاه‌ها باشد

گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی اولویت برنامه‌های دانشگاه‌ها باشد

مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد لرستان گفت: طبق راهبرد ۲۱ اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری بُعد نرم‌افزاری تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان‌سازی آن وظیفه محیط‌های علمی و دانشگاهی است.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در اولین نشست شورای راهبردی اساتید خرم‌آباد در تبیین موضوع مطرح شده در شورای راهبردی اساتید استان، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب می‌باشد هم دارای بعد نظری و نرم‌افزاری و هم دارای بعد سخت‌افزاری و عملی می‌باشد.

وی اضافه کرد: طبق راهبرد 21 اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری بُعد نرم‌افزاری تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان‌سازی آن وظیفه محیط‌های علمی و دانشگاهی است.

قدرتی با بیان این‌که یکی از ابعاد مهم و کاربردی اقتصاد مقاومتی اصلاح الگوی مصرف است که رهبری در هشت راهبرد به آن اشاره داشته‌اند، ادامه داد: این امر می‌تواند به‌عنوان اتاق فکر و مشاور کلان کشور، استان‌ها و دانشگاه‌ها فعالیت داشته و ارائه فکر داشته باشد.

وی گفت: اگرعوامل و مسئولان اجرایی کشور و دانشگاه‌ها به شورای راهبردی اساتید توجه کنند برکات قابل وصفی برای بخش مدیریت عنایت می‌کند.

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image