ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور شیوه متفاوت برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور (اردیبهشت 91)

شیوه متفاوت برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور (اردیبهشت 91)

شیوه متفاوت برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور


به گزارش ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور از برگزاری شیوه متفاوت کرسیهای آزاد اندیشی در این دانشگاه خبر داد و اعلام کرد که کرسیهای آزاد اندیشی در این دانشگاه از طریق ویدئو کنفرانس با همکاری چند شعبه پیام نور برگزار می شود.

علیرضا اژدر در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: شعبات پیام نور در استانهای تهران، فارس، آذربایجان شرقی و خرم آباد از طریق پیام نور مرکز در تهران اقدام به برگزاری کرسی آزاد اندیشی کرده اند و این روند در زمان انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی نیز از طریق ارتباط با ویدئو کنفرانس ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد که در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی 16 واحد پیام نور از طریق ویدئو کنفرانس کرسی آزاداندیشی برگزار کردند.

به گفته معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور، به علت توان بالای این دانشگاه در ارتباطات الکترونیک، برگزاری کرسیها در سال جاری به صورت ویدئو کنفرانس ادامه خواهد داشت.

اژدر همچنین با اعلام این خبر که دانشگاه پیام نور در سال گذشته 318 کرسی آزاد اندیشی برگزار کرد، اضافه کرد: خستین دوره آموزش نحوه مدیریت کرسیهای آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

وی گفت: سه دانشجوی برتر از هر واحد پیام نور در این دوره آموزشی شرکت کردند و قواعد و قوانین برگزاری کرسیها به آنان تعلیم داده شد.


آمار بازدید: 617 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image